Trwają zgłoszenia do 25. Effie Awards Poland - Marketing przy Kawie
Trwają zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
  • 0
  • 1
22.05.2024

Trwają zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

Po raz dwudziesty piąty kampanie, działania i rozwiązania marketingowe oraz ich twórcy będą rywalizować o tytuł najbardziej efektywnych. Zgłoszenia do jubileuszowej edycji konkursu potrwają do 5 lipca.

Tegorocznej edycji Effie Awards Poland przyświecać będzie myśl, że rywalizacja napędza efektywność. Motywuje do poszukiwania innowacyjnych rozwiązań i ciągłego doskonalenia. Tym bardziej, że 25 lat Effie to wyjątkowy jubileusz. Warto skorzystać z okazji, aby docenić swój rynek oraz konkurentów, z którymi się rywalizuje.

Od ćwierćwiecza obserwujemy, jak potężnym motorem napędowym w świecie marketingu jest rywalizacja. Marki, próbując zyskać uwagę konsumentów, wprowadzają nowe, ulepszone produkty, usługi i strategie komunikacji. Ich rywale, chcąc przebić tę ofertę, tworzą jeszcze bardziej odważne i innowacyjne koncepty. A na to znowu reaguje konkurencja.

Tak powstaje idealnie działający mechanizm, którego efektem są coraz skuteczniejsze kampanie. W naturalny sposób przekłada się to na działanie konkursu Effie. On również cały czas rozwija się i pracuje, aby inspirować do efektywności.

– Głęboko wierzę, że Effie od 25 lat nie tylko nagradza, ale przede wszystkim pobudza efektywność. Pomysł na komunikację jubileuszowej edycji zrodził się bardzo szybko. We Freundschaft szczerze wierzymy, że nic tak nie napędza do większego wysiłku i nie daje lepszych efektów, jak dobry rywal! Pozycja konkursu Effie i prestiż tej rywalizacji jest tego doskonałym przykładem, i to chcieliśmy podkreślić w tegorocznej kampanii. Jesteśmy dumni, że zostaliśmy zaproszeni do jej współtworzenia – podsumowała współautorka konceptu komunikacyjnego tegorocznej edycji Effie, a także była członkini Komitetu Organizacyjnego Effie i wielokrotna jurorka w konkursie, Anna Koszur, CEO Grupy Freundschaft.

Za realizację działań mediowych tegorocznej kampanii Effie odpowiada agencja mediowa Starcom.

Do tegorocznej edycji konkursu kwalifikują się działania i kampanie zrealizowane od 1 stycznia 2023 r. do 31 marca 2024 r.

Do rywalizacji można dołączyć w trzech terminach:

  • I termin: do 7 czerwca 2024 r.
  • II termin: do 21 czerwca 2024 r.
  • III termin: do 5 lipca 2024 r.

Gala odbędzie się 5 listopada 2024 r. w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej.

Aktualności dotyczące tegorocznej edycji konkursu można śledzić na https://awards.effie.pl/ oraz w mediach społecznościowych.

Sponsorzy i partnerzy Effie Poland 2024:

  • Sponsorzy strategiczni: Onet, Salesforce, TikTok, TVN Media
  • Sponsorzy wspierający: Adform, Meta, YouTube
  • Partnerzy merytoryczni: AMS, Fundacja Climate Strategies Poland, Ipsos, Media & Leads
  • Patroni medialni: Business Insider, Forbes, Noizz, KampanieSpołeczne.pl, Marketing przy Kawie, Marketer+, Nowy Marketing
  • Partnerzy Kreatywni: Freundschaft, Starcom

Doradca prawny i audytor konkursu: firma prawnicza SKP Ślusarek Kubiak Pieczyk.

  • 1
Effie: Rywalizacja napędza kreatywność

Effie: Rywalizacja napędza kreatywność

 

 

21 maja 2024