0 1 8.02.2010Walentynkowe swatanie GoldenSubmarinekonkursy reklamowe TweetGoldenSubmarine swata użytkowników Facebooka z pracownikami agencji interaktywnych.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 8.02.2010Gra miejska i reverse graffiti promują Viva CometW ramach kampanii promującej rozdanie nagród Viva Comet 2010, stacja Viva Polska po raz pierwszy skorzystała z niestandardowych form promocji. Obok takich nośników, jak reklama na autobusach, w metrze czy air wall, w komunikacji marketingowej użyto takich narzędzi, jak gra miejska oraz reverse graffiti.
0 1 0 0 0 8.02.2010Times Square Public Relations na targach Interbud 2010Działania public relations stają się coraz ważniejsze dla firm działających w branży budowlanej. Mając tego świadomość – Interservis, organizator trzecich co do wielkości targów budowlanych w Polsce – Interbud w Łodzi, zaprosił na targi agencję Times Square Public Relations, specjalizującą się w obsłudze firm z branży budowlanej.
0 1 0 0 0 8.02.2010"OOH World by Andrzej Pągowski" - Tusk przegrywa z ChopinemNa tydzień przed ogłoszeniem decyzji Donalda Tuska o rezygnacji z ubiegania się o fotel prezydenta w OOH magazine ukazała się grafika autorstwa Andrzeja Pągowskiego. Czy odwrócona tyłem postać to mający rozterki premier? Czy Tusk ustąpił przed Chopinem? Plakat rozpoczynający nowy cykl „OOH World by Andrzej Pągowski” ma być aktualnym komentarzem do wydarzeń. Tym razem, z przymrużeniem oka wyprzedzającym rzeczywistość.
0 1 0 0 0 8.02.2010Sodexo Pass Polska z fundacją Anny DymnejSodexo Pass Polska umożliwiło swoim klientom wspieranie Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko”. Od stycznia br. wszyscy uczestnicy programów lojalnościowych realizowanych w ramach platformy Performance Suite mogą zamieniać zgromadzone przez siebie punkty na środki finansowe i przekazywać je na rzecz Fundacji.