Gra miejska i reverse graffiti promują Viva Comet
  • 0
  • 1
8.02.2010

Gra miejska i reverse graffiti promują Viva Comet

W ramach kampanii promującej rozdanie nagród Viva Comet 2010, stacja Viva Polska po raz pierwszy skorzystała z niestandardowych form promocji. Obok takich nośników, jak reklama na autobusach, w metrze czy air wall, w komunikacji marketingowej użyto takich narzędzi, jak gra miejska oraz reverse graffiti.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 lutego 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.02.2010

"OOH World by Andrzej Pągowski" - Tusk przegrywa z Chopinem

Na tydzień przed ogłoszeniem decyzji Donalda Tuska o rezygnacji z ubiegania się o fotel prezydenta w OOH magazine ukazała się grafika autorstwa Andrzeja Pągowskiego. Czy odwrócona tyłem postać to mający rozterki premier? Czy Tusk ustąpił przed Chopinem? Plakat rozpoczynający nowy cykl „OOH World by Andrzej Pągowski” ma być aktualnym komentarzem do wydarzeń. Tym razem, z przymrużeniem oka wyprzedzającym rzeczywistość.