0 1 0 0 0 19.01.2011i3D oraz Montrilo znowu razemW rok 2011 gliwicka grupa spółek high-tech i3D wchodzi razem z agencją komunikacji zintegrowanej Montrilo. Firmy współpracowały już ze sobą w II i III kwartale ubiegłego roku.
0 1 0 0 0 19.01.2011Marka pracodawcy w oczach pracowników – badanie Aon HewittNiespełna 40% pracowników w Polsce potwierdza spójność wizerunku ich macierzystych firm z własnymi dobrymi doświadczeniami z pracy w nich – wynika z danych międzynarodowej firmy doradczej Aon Hewitt. Zdecydowanie lepiej o swoją markę jako pracodawcy dbają firmy, które zdobyły tytuł najlepszego pracodawcy – twierdzi tak prawie 70% ich pracowników. Aon Hewitt już po raz szósty prowadzi badanie „Najlepsi Pracodawcy”, które ma wyłonić firmy w naszym kraju, w których pracuje się najlepiej.
0 1 0 0 0 19.01.2011Mobilvi największą siecią reklamy w mobilnym InternecieMobilvi, pierwsza polska sieć reklamy w mobilnym Internecie, powiększyła powierzchnię reklamową o nowe witryny mobilne. Dzięki temu w pierwszej połowie stycznia zasięg sieci przekroczył 50 milionów odsłon miesięcznie. Obecnie Mobilvi dysponuje największym zasięgiem w Polsce.
0 1 0 0 0 19.01.2011„Konkretna” bandera Stena LineAgencja Konkret PR w roku 2011 będzie prowadzić działania public relations dla przewoźnika promowego Stena Line – współpraca została przedłużona trzeci rok z rzędu.
0 1 0 0 0 19.01.2011Rubikom Strategy Consultants zbuduje markę Hossa FinanceZ początkiem stycznia br. agencja doradztwa strategicznego Rubikom Strategy Consultants rozpoczęła współpracę z firmą Najda Consulting. Głównym zadaniem agencji będzie opracowanie strategii rynkowej marki Hossa Finance.
0 1 0 0 0 19.01.2011Promocja Polski na Miedzynarodowych Targach Turystycznych ITB w BerlinieOd 8 do 13 marca w Berlinie trwać będzie największa impreza turystyczna świata – Międzynarodowe Targi Turystyczne ITB. Gospodarzem tegorocznej edycji została Polska. Na zlecenie Polskiej Organizacji Turystycznej kampanię promującą nasz kraj podczas tego wydarzenia opracowało studio Platige Image.
0 1 0 0 0 18.01.2011Nowy „Cocktail book” ŻubrówkiAgencja reklamowa ArtGroup wygrała przetarg na realizację nowych materiałów wizerunkowych dla koncernu CEDC, który jest właścicielem m.in. marek Bols, Żubrówka, Soplica czy Absolwent.
0 1 0 0 0 18.01.2011Agencja ComPress prowadzi e-PR dla Siódemki.Umowa na świadczenie usług public relations w Internecie dla firmy kurierskiej Siódemka podpisana została na okres trzech miesięcy, z możliwością przedłużenia.
0 1 0 0 0 18.01.2011BAV Consulting zbada marki piwneCarlsberg Polska jest nowym klientem BAV Consulting, struktury badawczej należącej do grupy Young & Rubicam Brands. BAV Consulting zbada kondycję marek z portfolio Carlsberga.
0 1 0 0 0 18.01.2011Filmweb – od dziś również z gramiFilmweb, największy polski portal filmowy, uruchomił dział gier wideo.