W kierunku product placement
  • 0
  • 1
14.07.2009

W kierunku product placement

W połowie maja jeden z domów mediowych ogłosił, że mimo bardziej optymistycznych zapowiedzi w Polsce spada jednak wartość rynku reklamowego. Nakłady na reklamę w pierwszym kwartale 2009 roku zmniejszyły się o ponad 5 procent w porównaniu do tego samego okresu roku ubiegłego. Z czego to wynika: z cięć w budżetach reklamowych spowodowanych szalejącym kryzysem, widmem tego kryzysu, a może rosnącą niechęcią konsumentów do reklamy jako takiej? Według działu badawczego innego domu mediowego – drastycznie rośnie nasz poziom niezadowolenia z obecności reklamy i niechęci do niej. Opracowano nawet Wskaźnik Irytacji Reklamą. Czyżby więc Polacy, delikatnie mówiąc, przestali ją (reklamę) „lubić”?

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Luxferia

15 lat temu

piar cuchnie

Ależ strasznie pani zależy żeby nagonić marketingowców na ten pp w wykonaniu tej a tej agencji. Racja - sama zwykła reklama już nie wystarcza, trzeba się brać za kolejne obszary jeszcze ludziom nie obrzydzone. Argument prezesa o "umiejętnym wykonaniu" gwarantującym nienachalność - darujmy sobie. Bezczelność i pazerność klienta jakoś mają tendencję do przeważania nad subtelniejszymi rozwiązaniami.

14 lipca 2009