Nowa odsłona kampanii "Prowadzę - jestem trzeźwy"
  • 0
  • 1
14.07.2009

Nowa odsłona kampanii „Prowadzę – jestem trzeźwy”

Chcemy, aby „trzeźwość” kojarzyła się ludziom pozytywnie – mówi ks. Piotr Brząkalik, współorganizator kampanii – z radością postępowania zgodnie z wartościami, z czystością sumienia, z przynależnością do wielkiej grupy ludzi, którzy w poczuciu odpowiedzialności za Życie mówią TAK trzeźwości za kierownicą. Te wszystkie dobre myśli znalazły wyraz w projekcie graficznym.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 lipca 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.07.2009

Sąd Apelacyjny uznał prawo Link4 do stosowania umowności przekazu reklamowego w reklamach produktów ubezpieczeniowych

Sąd Apelacyjny postanowieniem z dnia 9 lipca 2009 roku oddalił w całości wniosek Polskiej Izby Pośredników Ubezpieczeniowych i Finansowych (PIPUiF) o zabezpieczenie powództwa polegające
na zakazie emisji przez Link4 reklam łączących cenę ubezpieczeń oferowanych przez towarzystwo w połączeniu z informacją o prowizji agentów ubezpieczeniowych. Oznacza to, że do czasu merytorycznego rozstrzygnięcia powództwa wytoczonego przez PIPUiF przeciwko Link4, towarzystwo może posługiwać się reklamami w konwencji kwestionowanej przez PIPUiF.