W Hotel Profit o PR
  • 0
  • 1
26.09.2008

W Hotel Profit o PR

„Gdzie się kończy reklama a zaczyna PR?” to pierwszy z cyklu artykułów na temat komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej, który rozpoczął się od wrześniowego numeru Hotel Profit.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 września 2008

25 września 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.09.2008

Firmy świadczące usługi komunikacyjne i finansowe zaawansowane w implementacji technologii contact center

Większość firm twierdzi, że kładzie duży nacisk na jakość obsługi klienta i utrzymywanie relacji z klientami. Obecnie firmy świadczące usługi komunikacyjne i finansowe wykonują lepszą pracę niż firmy z innych branż. Wykorzystują obsługę klienta jako strategiczny wyróżnik. Są również bardziej wyrafinowane i proaktywne w swoich działaniach. Firmy te są także bardziej zaawansowane w implementacji najnowszych technologii contact center.