0 1 0 0 0 9.10.2008Nowe kompetencje One-2-One w segmencie mediowymGrupa Kapitałowa One-2-One przygotowała nowe rozwiązanie dla mediów wykorzystujące technologię streamingu video. Nowe produkty Grupy zostały już wdrożone m.in. w Radiu Zet.
0 1 0 0 0 9.10.2008O kim głośno w telewizji?Włączamy telewizję i widzimy sławnych prezenterów, dziennikarzy. Znamy ich nie tylko z ekranu, czytamy o ich życiu, kojarzymy z danymi produktami, które reklamują. Prowadzący programy telewizyjne stanowią dziś mocną grupę gwiazd wśród celebrytów. Jaki jest ich przepis na sławę?
0 1 0 0 0 9.10.2008PRO Media House dla Cinema City PolandSpółka Cinema City Poland otwiera w Zielonej Górze nowy multipleks. Oddaniu do użytku towarzyszy kampania reklamowa przygotowana przez dom mediowy PRO Media House.
0 1 0 0 0 9.10.2008Agencja Linet nawiązała współpracę z McCain PolskaInteraktywna agencja reklamowa Linet rozpoczęła współpracę z firmą McCain Polska Sp. z o.o. W ramach współpracy agencja projektuje i wdraża autorskie aplikacje internetowe oraz realizuje prace kreacyjne.
0 1 0 0 0 9.10.2008Taxi-Ad Polska realizuje kampanię dla TescoDo sieci sklepów Tesco dołączył nowy sklep w Pile. W związku z otwarciem nowego sklepu, w październiku 2008 roku ruszyła regionalna kampania reklamowa Tesco. Na 50 taksówkach w Pile pojawiły się naklejki z logo i adresem nowo powstałego hipermarketu.
0 1 0 0 0 9.10.2008Kampania Kolportera Promocja w sklepach Cropp TownImitacja metek na ubraniach została wykorzystana jako nośnik reklamowy w kampanii Orange POPgadane prowadzonej przez Kolportera Promocja w salonach odzieżowych Cropp Town.
0 1 0 0 0 8.10.2008Dębowy las TELE27 października pracownicy TELE2 Polska posadzili pod Warszawą 650 dębów. Akcja jest związana z zainicjowanym przez operatora projektem ekologicznym No CO2.
0 1 0 0 0 8.10.2008SARE publikuje coroczny raport o e-mail marketinguGoogle i Wirtualna Polska to najpopularniejsi dostawcy bezpłatnych skrzynek pocztowych w Polsce. 60 proc. użytkowników korzysta jednak przynajmniej z trzech różnych adresów e-mail - wynika z przeprowadzonego przez SARE piątego badania wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce.
0 1 0 0 0 8.10.2008Sodexho Pass rozwija ofertę dla marketerówSodexho Pass Polska wprowadza nowe rozwiązania służące budowaniu lojalności kontrahentów i konsumentów. W październiku firma wprowadza na rynek Kupon RTV-AGD, Kupon Motoryzacyjny, a także innowacyjny na polskim rynku produkt – Vivabox - po raz pierwszy w historii firmy skierowany również do konsumentów. Na jesieni pojawią się także nowe wersje Kuponu Travel&Beauty oraz Kuponu Premiowego.
0 1 0 0 0 8.10.2008Nasza-Klasa.pl i eSKY.pl razemNasza-Klasa.pl, polski portal społecznościowy oraz eSKY.pl, serwis oferujący bilety lotnicze przez internet, rozpoczynają współpracę. Od dzisiaj, w profilu każdego użytkownika Naszej Klasy widnieje link prowadzący do podstrony z wyszukiwarką eSKY.pl.