0 1 0 0 0 5.02.2008K2 Internet SA wraz z Play świętuje pozyskanie miliona klientówK2 Internet SA z okazji pozyskania miliona klientów przygotowało dla marki Play i jej użytkowników specjalną witrynę internetową będącą elementem kampanii wizerunkowej pod hasłem „Jest nas już milion w Play".
0 1 0 0 0 5.02.2008Telewizja nowej generacji n wygrywa plebiscyt „HIT IT 2007”Telewizja nowej generacji n wygrała w plebiscycie HIT IT 2007, w kategorii elektronika domowa. Plebiscyt był w zeszłym roku organizowany po raz pierwszy wśród czytelników czasopism growych i komputerowych wydawnictwa Bauer: CD Action, CLICK!, PC Format i NEXT.
0 1 0 0 0 5.02.2008Lotos uruchamia program lojalnościowyLotos Paliwa, spółka w 100% zależna od Grupy Lotos, uruchomiła 1 lutego br. program lojalnościowy Navigator. Jest on prowadzony na wszystkim stacjach własnych i partnerskich koncernu, co łącznie daje ponad 200 obiektów w całej Polsce
0 1 0 0 0 5.02.2008Ksiądz i zakonnica promują OfertęW dzienniku Metro rozpoczęła się kampania promocyjna Warszawskiej Gazety Bezpłatnych Ogłoszeń Oferta.
0 1 0 0 0 5.02.2008Diamentowa nagroda w agencji IQ MarketingAgencja IQ Marketing otrzymała międzynarodową nagrodę Diamond Award for Marketing Best Practices za najlepszą kampanię w kategorii Multinational, Telecom B2B, zrealizowaną dla firmy Sony Ericsson. Przedstawiciele agencji IQ Marketing odebrali nagrodę podczas uroczystej gali konkursu Diamond Awards, która odbyła się 31 stycznia 2008 r. w Nowym Jorku.
0 1 0 0 0 5.02.2008Star One dla Machiny Edukacyjnej„Nasi lektorzy zapraszają” to hasło nowej kampanii promującej warszawską szkołę języka hiszpańskiego Machina Edukacyjna, którą przygotowała grupa komunikacyjna Star One.
0 1 0 0 0 4.02.2008V edycja „PRaktykuj za granicą”4 lutego rozpoczęła się V edycja konkursu public relations „PRaktykuj za granicą”, po raz pierwszy prowadzona we współpracy z konkursem „Grasz o staż”. Do udziału w projekcie Instytut Monitorowania Mediów zaprasza wszystkich studentów interesujących się PR-em i komunikacją. Nagrodami dla twórców najlepszych strategii komunikacyjnych dla Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko” są staże w Londynie i Brukseli w agencjach PR: Fleishman-Hillard, Hill&Knowlton, Weber Shandwick.
0 1 0 0 0 4.02.2008Ruszyła XIII edycja „Grasz o staż”Kilka minut po północy, 4 lutego wraz z opublikowaniem na stronie www.grasz.pl zadań konkursowych, rozpoczęła się XIII edycja „Grasz o staż”.
0 1 0 0 0 4.02.2008Allegro.pl po raz kolejny na stokachDo połowy marca potrwa kampania reklamowa platformy handlowej Allegro.pl na polskich stokach. Realizację kampanii po raz kolejny powierzono IMIGe Poland.
0 1 0 0 0 4.02.2008Wspólny projekt On Board PR i wydawnictwa Flashbook.plFirma On Board PR jest partnerem wydania polskiej wersji książki „Techniki kreatywności”, która ma się ukazać 22 lutego b.r. nakładem wydawnictwa Flashbook.pl. Książka autorstwa dr Matthiasa Nollke jest kompendium wiedzy na temat technik stosowanych przy organizacji sesji kreatywnych, zawiera przykłady i wskazówki jak organizować pracę w sposób zapewniający twórcze rezultaty. Jest adresowana do osób, w których pracy kreatywność ma duże znaczenie: m.in. PR-owców i marketerów.