Viva Comet 2011 wspierane kampanią reklamową
  • 0
  • 1
21.01.2011

Viva Comet 2011 wspierane kampanią reklamową

Nagrody muzyczne Viva Comet 2011 wesprze kampania reklamowa z wykorzystaniem mediów takich jak telewizja, radio i Internet oraz nośników reklamy zewnętrznej. Akcja rozpocznie się 1 lutego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 stycznia 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.01.2011

„Dobre pytanie” – konkurs Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych

Chęć udziału w konkursach lub wygrania nagród to jedne z najczęściej wymienianych przez internautów powodów, które skłaniają ich do „polubienia” profili firm/marek na serwisach społecznościowych – wynika z badania przeprowadzonego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR). Wychodząc naprzeciw tym trendom, IIBR zaprasza wszystkich swoich facebookowych fanów do wzięcia udziału w pierwszej edycji konkursu „Dobre pytanie”.