„Dobre pytanie” – konkurs Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych - Marketing przy Kawie
„Dobre pytanie” – konkurs Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych
  • 0
  • 1
21.01.2011

„Dobre pytanie” – konkurs Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych

Chęć udziału w konkursach lub wygrania nagród to jedne z najczęściej wymienianych przez internautów powodów, które skłaniają ich do „polubienia” profili firm/marek na serwisach społecznościowych – wynika z badania przeprowadzonego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR). Wychodząc naprzeciw tym trendom, IIBR zaprasza wszystkich swoich facebookowych fanów do wzięcia udziału w pierwszej edycji konkursu „Dobre pytanie”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54934 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 stycznia 2011

20 stycznia 2011