0 1 0 0 0 29.10.2010Lava Group zaprasza klientówPrezentacja świątecznej oferty upominków biznesowych, pokaz najnowszych technologii znakowania produktów i wykłady poświęcone roli prezentów w strategii marketingowej firmy – to główne atrakcje imprezy organizowanej w Warszawie przez Lava Group. Spotkanie jest okazją do zamówienia upominków dla kontrahentów czy klientów. Korzysta z niej już kilka tysięcy firm z całej Polski.
0 1 0 0 0 29.10.2010Gadu-Gadu wkręca na HalloweenZ okazji Haloween GG ożywiło postać Chudego – rysunkowego szkieletu o upiornym wyglądzie. Mroczna zabawa na komunikatorze to pojawiające się nagle na całym ekranie postacie, animacje oraz przerażające dźwięki – wszystko w celu zaskoczenia użytkownika
0 1 0 0 0 29.10.2010Nokia na pierwszym miejscu w rankingu marek z branży elektronicznejFirma Nokia zajęła pierwsze miejsce wśród marek z branży elektronicznej i jedenaste miejsce w klasyfikacji ogólnej w rankingu Brand Asset Valuator. Badanie przeprowadzone przez firmę Young & Rubicam po raz siedemnasty prezentuje najsilniejsze marki i trendy ich rozwoju. W tegorocznej edycji badania szczególnie docenione zostały marki, które dobrze poradziły sobie w czasie kryzysu gospodarczego.
0 1 0 0 0 29.10.2010„Mamy taki pomysł” – nowa kampania HTC w regionie EMEA„Here’s an Idea” to kampania reklamowa rozpoczęta w październiku w regionie EMEA przez HTC Corporation, międzynarodową korporację produkującą smartfony. Akcja ma podkreślać mnogość innowacyjnych rozwiązań, w jakie wyposażane są nowe telefony. Kampania jest kontynuacją poprzedniej, z 2009 r., zatytułowanej „You”, która przyczyniła się do dwukrotnego wzrostu świadomości marki HTC.
0 1 0 0 0 29.10.2010Nowy gracz na rynku agencji brandingowychPo kilku miesiącach przygotowań działalność rozpoczął Engram - studio brandingowe z siedzibą w Gdańsku. Oferta firmy koncentrować się będzie na działaniach z zakresu tworzenia strategii komunikacji wizualnej, a także kreacji takich elementów, jak systemy identyfikacji wizualnej i werbalnej, strony internetowe oraz materiały promocyjne.
0 1 0 0 0 29.10.2010Kolejna edycja targów dla hotelarzy i restauratorówOd 17 do 19 listopada w Krakowie trwać będzie kolejna edycja targów dla hotelarzy i restauratorów: XVIII Międzynarodowe Targi Wyposażenia Hoteli i Gastronomii Horeca, IX Targi Artykułów Spożywczych i Napojów dla Gastronomii Gastrofood oraz VIII Międzynarodowe Targi Wina w Krakowie Enoexpo.
0 4 0 0 0 29.10.2010Blogerzy polecają Windows 7Po raz pierwszy w historii polskiej reklamy znani blogerzy pojawili się na billboardach. Maciej Budzich i Natalia Hatalska namawiają do używania oryginalnego oprogramowania Windows 7. To element kampanii realizowanej przez agencję Publicis dla firmy Microsoft.
0 1 0 0 0 29.10.2010Brasil w dalszym ciagu dla TUI PolandObsługę reklamową biura podróży TUI Poland nadal prowadzić będzie agencja Brasil. Zajmuje się ona obsługą full service, głównie w zakresie komunikacji reklamowej związanej z czterema liniami produktowymi, które TUI Poland wprowadza na sezon Lato 2011.
0 1 0 0 0 29.10.2010Castrol współpracuje z TVP przy projekcie „Droga do Euro”Firma Castrol, oficjalny sponsor UEFA Euro 2012, podpisała z Telewizją Polską umowę o współpracy przy projekcie „Droga do Euro”. Dzięki temu Castrol będzie obecny na antenie przy okazji wszystkich towarzyskich meczów reprezentacji Polski aż do czerwca 2012 r.
0 2 0 0 0 29.10.2010Nowa kampania reklamowa marki Express InterCity„Podróże Pierwsza Klasa” – pod takim hasłem 2 listopada rozpoczyna się nowa ogólnopolska kampania Express InterCity. Przekaz komunikatów koncentruje się na komforcie podróżowania. Kreację przygotowała agencja Mather Communications, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Maxus.