Pakiet TOP Reach Brand w sieci IDMnet
  • 0
  • 1
23.08.2012

Pakiet TOP Reach Brand w sieci IDMnet

Od 22 sierpnia w portfolio sieci IDMnet dostępny jest nowy produkt oferujący krótkoterminowe kampanie reklamowe o dużym zasięgu. W pakiecie dostępne są wizerunkowe formy reklamowe, emitowane na wyselekcjonowanych witrynach, dobranych pod kątem dużego zasięgu i popularności.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 sierpnia 2012

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.08.2012

Rebranding miesięcznika „Młody Technik”

Miesięcznik „Młody Technik” od wrześniowego wydania, które ukaże się 23 sierpnia, będzie mieć zmienioną okładkę, layout, poszerzoną tematykę artykułów i podwójny tytuł – stary Młody Technik i nowy m.technik, który można odczytywać jako skrót od dotychczasowego tytułu skojarzony z rozwijającą się gwałtownie cywilizacją mobilną. Oba tytuły będą używane równolegle, przy czym podstawowy jest nadal tytuł „Młody Technik”.