0 1 31.07.2009Velvet odświeża markę Aromakampanie reklamowe TweetW połowie lipca, pod hasłem ‘Rozkosznie delikatny’, rozpoczęła się kampania wizerunkowa marki Aroma.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 31.07.2009Koniec wojny o pilota?M, Shields, Report: Consumers Substituting Online TV for Cable, MediaWeek, 29.07.2009
0 1 0 0 0 30.07.2009Carlsberg Polska szkoli pracowników w ramach programu "Kapitał Ludzki"Ponad 1200 uczestników wzięło udział w szkoleniach w ramach "Programu Rozwoju Umiejętności i Kompetencji Pracowników Carlsberg Polska" dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
0 1 0 0 0 30.07.2009Momentum Worldwide i Neuro Device Group zakończyły realizację projektu badawczego w Super-PharmAgencja marketingu zintegrowanego Momentum Worldwide we współpracy z Neuro Device Group zakończyło realizację projektu badawczego analizującego zachowania konsumencie w miejscu sprzedaży, w jednej z aptek sieci Super-Pharm. Respondenci z umieszczonym na głowie eye-trackerem robili zakupy w aptece Super-Pharm w C.H. Arkadia (w części aptecznej, jak i w drogerii i w perfumerii), dodatkowo przeprowadzana była z nimi ankieta po badaniu – badanie miało więc charakter jakościowy z elementami ilościowymi.