Velvet odświeża markę Aroma
  • 0
  • 1
31.07.2009

Velvet odświeża markę Aroma

W połowie lipca, pod hasłem ‘Rozkosznie delikatny’, rozpoczęła się kampania wizerunkowa marki Aroma.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

31 lipca 2009

30 lipca 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
30.07.2009

Momentum Worldwide i Neuro Device Group zakończyły realizację projektu badawczego w Super-Pharm

Agencja marketingu zintegrowanego Momentum Worldwide we współpracy z Neuro Device Group zakończyło realizację projektu badawczego analizującego zachowania konsumencie w miejscu sprzedaży, w jednej z aptek sieci Super-Pharm. Respondenci z umieszczonym na głowie eye-trackerem robili zakupy w aptece Super-Pharm w C.H. Arkadia (w części aptecznej, jak i w drogerii i w perfumerii), dodatkowo przeprowadzana była z nimi ankieta po badaniu – badanie miało więc charakter jakościowy z elementami ilościowymi.