0 1 0 0 0 22.05.2009MTP Ambasadorem Polskiej GospodarkiMiędzynarodowe Targi Poznańskie otrzymały tytuł Ambasadora Polskiej Gospodarki w konkursie, który honorowym patronatem objął minister spraw zagranicznych, Radosław Sikorski. Laureaci odbiorą dyplomy z rąk ministra 2 czerwca, w pałacyku Ministerstwa Spraw Zagranicznych w Warszawie.
0 1 0 0 0 22.05.2009Kolejna edycja Book of ListsWydawnictwo Valkea Media rozpoczęło prace nad rocznikiem Book of Lists 2010. Jest to publikacja przedstawiająca najlepiej prosperujące firmy w krajowym biznesie.
0 1 0 0 0 22.05.2009Aon Polska nowym klientem Multi CommunicationsMulti Communications otrzymała w drodze przetargu od polskiego biura Aon zlecenie na przygotowanie materiałów informacyjnych dotyczących opracowanej przez Aon Polska pierwszej polskiej edycji raportu o zarządzaniu ryzykiem.
0 1 0 0 0 22.05.2009IQ Marketing dla marki Hellmann’sPod hasłem ”Hellmann’s – wygrywaj ze smakiem!” ruszyła letnia loteria promocyjna ketchupów marki Hellmann’s. Za opracowanie koncepcji, kreację i realizację promocji odpowiada agencja IQ Marketing.
0 1 0 0 1 22.05.2009Afrykańska przygoda w sklepach sieci VobisW sklepach sieci Vobis w całej Polsce ruszyła akcja promocyjna związana z premierą filmu „Madagaskar 2” na DVD.
0 1 0 0 0 22.05.2009Salt & Pepper promuje kredyty hipoteczne Banku DnB NORDAgencja Reklamowa Salt & Pepper przygotowała dla Banku DnB NORD Polska rozwiązania kreatywne do promocji produktów hipotecznych.
0 1 0 0 0 22.05.2009Ruszyła kampania „Wiejjj do Gdyni!”"Wiejjj do Gdyni!" - to hasło najnowszej kampanii promującej Gdynię jako miejsce różnorodnych, na światowym poziomie wydarzeń kulturalnych, sportowych i rekreacyjnych.
0 1 0 0 0 22.05.2009One-2-One Media Solution dla Wydawnictwa MarquardOne-2-One Media Solution na zlecenie Wydawnictwa Marquard przygotował SMSową zabawę, która realizowana jest w popularnych tytułach prasowych. Zakres działań One-2-One obejmuje opracowanie koncepcji projektu wraz z komunikacją SMS, zredagowanie ogłoszeń prasowych, obsługę prawną. Konkurs potrwa do 24 czerwca 2009 roku.
0 1 0 0 0 22.05.2009Jakość nigdy nie jest przypadkowaOrganizator IX edycji kongresu „Programy Lojalnościowe” – firma Blue Business Media zadbała o najlepszy dobór prelegentów tego wydarzenia, co więcej – zdecydowała się na opublikowanie ogólnej oceny kongresu oraz wskazanie trzech najlepszych prelegentów.
0 1 0 0 0 22.05.2009Zone Reality promuje Esencję ZbrodniW połowie maja kanał Zone Reality rozpoczął kampanię reklamową promującą blok serii kryminalnych (Zbrodnie i śledztwa, Najgłupsi przestępcy Ameryki, Medycyna Sądowa, Na tropie zbrodni, Kobiety za kratkami, Zbrodnie w afekcie).