0 1 0 0 0 18.08.2009Google wprowadza polską wersję Insights for SearchGoogle wprowadza polską wersję językową usługi Statystyki wyszukiwarki Google (Insights for Search). Statystyki wyszukiwarki to bezpłatne narzędzie do śledzenia trendów w internecie, między innymi w odniesieniu geograficznym i czasowym, dostępne dla każdego, kto chce wiedzieć więcej o otaczającym nas świecie, przydatne zarówno dla przygotowujących kampanie reklamodawców, jak i ekonomistów analizujących trendy gospodarcze.
0 1 0 0 0 18.08.2009Focus Media Group wesprze Bonarka City CenterAgencja marketingu zintegrowanego Focus Media Group wygrała przetarg zorganizowany przez galerię handlową Bonarka City Center w Krakowie, której otwarcie zaplanowane jest na listopad 2009.
0 1 0 0 0 18.08.2009Sfinks Polska z Practum ConsutingSpółka Sfinks Polska, zarządzająca restauracjami Sphinx, Chłopskie Jadło i WOOK, podpisała kontrakt na obsługę public relations z firmą Practum Consulting. Practum obsługuje Sfinksa w zakresie relacji z mediami, a także koordynuje działania spółki w obszarze PR korporacyjnego i investor relations.
0 1 0 0 0 18.08.2009OSM Piątnica z Effective Public RelationsEffective Public Relations rozpoczęła współpracę z OSM Piątnica.
0 1 0 0 0 18.08.2009Nowe oblicze Glaubicz Garwolińska ConsultansGlaubicz Garwolińska Consultants (GGC) świętuje 15-lecie działalności. W odpowiedzi na wyzwania stawiane przez rynek i potrzeby klientów, do zespołu dołączają nowi specjaliści, a firma rozszerza swoją działalność otwierając biuro w Izraelu.
0 1 0 0 0 18.08.2009W sieci kontaktów – MyBudujemy.plCzłowiek jest istotą społeczną i poszukuje kontaktu z innymi ludźmi oraz grupami i społecznościami z którymi mógłby się identyfikować. Dzięki rozwojowi technologii internetowych realizowanie tych potrzeb jest łatwiejsze niż kiedyś – zawieranie znajomości i tworzenie sieci kontaktów coraz częściej przenosi się do świata wirtualnego. Obok istniejących od dawna, niezwykle popularnych portali społecznościowych, takich jak Facebook, Nasza-klasa, Goldenline ciągle powstają nowe – jednym z nich jest portal MyBudujemy.pl.
1 1 0 0 0 18.08.2009Nowa kampania Plusa dla Firm przygotowana przez Young & RubicamAgencja Young & Rubicam zrealizowała kampanię reklamową nowej oferty Plusa dla Firm.Jest to kolejna akcja z wizerunkiem Kobiety Pracującej, w której postać wcieliła się Joanna Kurowska.
0 1 0 0 0 18.08.2009Mitsubishi wybiera OS3Agencja interaktywna OS3 multimedia wygrała przetarg na budowę serwisów internetowych dla Mitsubishi Motors w Polsce. Pierwszym zadaniem agencji będzie zaprojektowanie i przygotowanie serwisu korporacyjno-produktowego marki.
0 1 0 0 0 18.08.2009Elektroniczni sprzedawcy w marketach DIYSieci Praktiker, Leroy Merlin, Nomi oraz Sklepy Komfort zgodziły się wziąć udział w pionierskim projekcie marketingowym, realizowanym przez Inex System dla Decora SA.
0 1 0 0 0 18.08.2009GO96 – nowy produkt w ofercie Gemius SA i IIBRGemius SA oraz Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR) wprowadzają na rynek badanie GO96 – ogólnopolskie badanie sondażowe typu omnibus o najkrótszym czasie realizacji na rynku. Od momentu złożenia zamówienia wyniki gotowe są zaledwie w ciągu 96 godzin.