Prawda czy fałsz?
  • 0
  • 1
31.07.2009

Prawda czy fałsz?

New Tappening Ads Tell Lies – Honest, AdWeek, 23.07.2009

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

31 lipca 2009

30 lipca 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
30.07.2009

Momentum Worldwide i Neuro Device Group zakończyły realizację projektu badawczego w Super-Pharm

Agencja marketingu zintegrowanego Momentum Worldwide we współpracy z Neuro Device Group zakończyło realizację projektu badawczego analizującego zachowania konsumencie w miejscu sprzedaży, w jednej z aptek sieci Super-Pharm. Respondenci z umieszczonym na głowie eye-trackerem robili zakupy w aptece Super-Pharm w C.H. Arkadia (w części aptecznej, jak i w drogerii i w perfumerii), dodatkowo przeprowadzana była z nimi ankieta po badaniu – badanie miało więc charakter jakościowy z elementami ilościowymi.