0 1 31.07.2009Prawda czy fałsz?przegląd prasy TweetNew Tappening Ads Tell Lies – Honest, AdWeek, 23.07.2009Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 31.07.2009Koniec wojny o pilota?M, Shields, Report: Consumers Substituting Online TV for Cable, MediaWeek, 29.07.2009
0 1 0 0 0 30.07.2009Carlsberg Polska szkoli pracowników w ramach programu "Kapitał Ludzki"Ponad 1200 uczestników wzięło udział w szkoleniach w ramach "Programu Rozwoju Umiejętności i Kompetencji Pracowników Carlsberg Polska" dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
0 1 0 0 0 30.07.2009Momentum Worldwide i Neuro Device Group zakończyły realizację projektu badawczego w Super-PharmAgencja marketingu zintegrowanego Momentum Worldwide we współpracy z Neuro Device Group zakończyło realizację projektu badawczego analizującego zachowania konsumencie w miejscu sprzedaży, w jednej z aptek sieci Super-Pharm. Respondenci z umieszczonym na głowie eye-trackerem robili zakupy w aptece Super-Pharm w C.H. Arkadia (w części aptecznej, jak i w drogerii i w perfumerii), dodatkowo przeprowadzana była z nimi ankieta po badaniu – badanie miało więc charakter jakościowy z elementami ilościowymi.
0 1 0 0 0 30.07.2009"Nietolerancja dla Nietolerancji" - Aki Jones w kampanii społecznej27 lipca to termin startu kampanii społecznej poświęconej tematowi tolerancji. W kolejnych miesiącach prowadzone będą unikalne akcje sportowe wspierające kampanię.