Uczymy dzieci bezpieczeństwa na drodze
  • 0
  • 1
29.03.2006

Uczymy dzieci bezpieczeństwa na drodze

Agencja interaktywna Digital One przygotowała kolejną odsłonę serwisu internetowego www.renault.pl/bezpieczenstwo-dla-wszystkich dla firmy Renault Polska w ramach międzynarodowego programu edukacyjnego „Bezpieczeństwo dla wszystkich”. Celem serwisu jest wykształcenie u dzieci i młodzieży odpowiednich nawyków w zakresie zachowania na drodze, a także uwrażliwienie rodziców na niebezpieczeństwa, jakie mogą czyhać na ich dzieci.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 marca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.03.2006

CROPP zmienia strategię rozwoju marki

Po dwóch latach budowania marki, Cropp zmienia kierunek rozwoju. Wychodzi z klimatów wziętych żywcem z bronxu idąc w stronę mainstreamowych i modnych ulic górnego Manhattanu. Jednym słowem przestaje być undergroundowy, a staje się mocno lifestylową i pożądaną streetową marką. Zmiany wynikają z obserwacji ogólnoświatowych trendów na rynku odzieży dedykowanej dla młodych oraz z badań przeprowadzonych na Klientach sieci Cropp Town. Nowe światowe trendy, które wywodzą się z USA, wyznaczyły Croppowi nowe kierunki rozwoju. Sprane, intencyjnie podarte i postarzane rzeczy wymieniane są na nowe, zgodne z tym, co aktualnie pokazują nowojorskie ulice.