Bananowe ryzyko
  • 0
  • 1
29.03.2006

Bananowe ryzyko

Skórka od banana na zaproszeniach, lunch bananowy, a podczas przerwy kawowej serwowany także sok bananowy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 marca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.03.2006

CROPP zmienia strategię rozwoju marki

Po dwóch latach budowania marki, Cropp zmienia kierunek rozwoju. Wychodzi z klimatów wziętych żywcem z bronxu idąc w stronę mainstreamowych i modnych ulic górnego Manhattanu. Jednym słowem przestaje być undergroundowy, a staje się mocno lifestylową i pożądaną streetową marką. Zmiany wynikają z obserwacji ogólnoświatowych trendów na rynku odzieży dedykowanej dla młodych oraz z badań przeprowadzonych na Klientach sieci Cropp Town. Nowe światowe trendy, które wywodzą się z USA, wyznaczyły Croppowi nowe kierunki rozwoju. Sprane, intencyjnie podarte i postarzane rzeczy wymieniane są na nowe, zgodne z tym, co aktualnie pokazują nowojorskie ulice.

28 marca 2006