0 1 29.03.2006Bananowe ryzykoexperiential marketing TweetSkórka od banana na zaproszeniach, lunch bananowy, a podczas przerwy kawowej serwowany także sok bananowy.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54842 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 29.03.2006Hand Made wprowadza na rynek MultimęAgencja Hand Made przygotowała oprawę graficzną dla karty kredytowej Multima – nowej karty w ofercie firmy Żagiel S.A.
0 1 0 0 0 29.03.2006CROPP zmienia strategię rozwoju markiPo dwóch latach budowania marki, Cropp zmienia kierunek rozwoju. Wychodzi z klimatów wziętych żywcem z bronxu idąc w stronę mainstreamowych i modnych ulic górnego Manhattanu. Jednym słowem przestaje być undergroundowy, a staje się mocno lifestylową i pożądaną streetową marką. Zmiany wynikają z obserwacji ogólnoświatowych trendów na rynku odzieży dedykowanej dla młodych oraz z badań przeprowadzonych na Klientach sieci Cropp Town. Nowe światowe trendy, które wywodzą się z USA, wyznaczyły Croppowi nowe kierunki rozwoju. Sprane, intencyjnie podarte i postarzane rzeczy wymieniane są na nowe, zgodne z tym, co aktualnie pokazują nowojorskie ulice.
0 1 0 0 0 29.03.2006Miętowy powiew pasty blend-a-med z BM Factus PolskaAkcja reklamowa nowej pasty blend-a-med, wspierana działaniami AromaMarketingowymi, to nowy projekt realizowany przez P&G wraz z BM Factus Polska.
0 1 0 0 0 28.03.2006fabryka pomysłów sprzedaje ofertę letnią - paralotnie nad plażamifabryka pomysłów rozpoczyna sprzedaż swojej letniej oferty – paralotni z napędem, które w lipcu i sierpniu pojawią się nad plażami.