Hand Made wprowadza na rynek Multimę
  • 0
  • 1
29.03.2006

Hand Made wprowadza na rynek Multimę

Agencja Hand Made przygotowała oprawę graficzną dla karty kredytowej Multima – nowej karty w ofercie firmy Żagiel S.A.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 marca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.03.2006

CROPP zmienia strategię rozwoju marki

Po dwóch latach budowania marki, Cropp zmienia kierunek rozwoju. Wychodzi z klimatów wziętych żywcem z bronxu idąc w stronę mainstreamowych i modnych ulic górnego Manhattanu. Jednym słowem przestaje być undergroundowy, a staje się mocno lifestylową i pożądaną streetową marką. Zmiany wynikają z obserwacji ogólnoświatowych trendów na rynku odzieży dedykowanej dla młodych oraz z badań przeprowadzonych na Klientach sieci Cropp Town. Nowe światowe trendy, które wywodzą się z USA, wyznaczyły Croppowi nowe kierunki rozwoju. Sprane, intencyjnie podarte i postarzane rzeczy wymieniane są na nowe, zgodne z tym, co aktualnie pokazują nowojorskie ulice.

28 marca 2006