Twoja strona internetowa – nastawienie na klienta czy narcyzm?
  • 0
  • 1
10.09.2006

Twoja strona internetowa – nastawienie na klienta czy narcyzm?

P. DeLegge, How Customer-Focused Is Your Website? Stalking the Narcissistic Web, „Marketing Today”

W czasach, kiedy potencjalni klienci często w ciągu paru sekund decydują, czy oglądana strona internetowa firmy pozwala odpowiedzieć na ich pytania i potrzeby, informacje przydatne klientowi powinny stać się najważniejszym elementem witryny. Autor porównuje sytuacje, w których wyeksponowane są elementy łechcące ego przedsiębiorstwa oraz wskazujące konkretne rozwiązania problemów klientów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54856 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 września 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.09.2006

Śmierć strony internetowej, cz. 1

D. Sweet, The Death of the Web Site, Part 1, "ClickZ Network", 1.09.2006 Niemal wszyscy posiadają obecnie firmowe strony WWW. Lepsze lub gorsze, lśniące kolorami lub oszczędne w formie… Bardzo często jednak przeładowane informacjami, spośród których niełatwo wyłowić te najważniejsze. Uważajmy, by nie uczynić z naszej internetowej strony strychu z niepotrzebnymi starociami. Autor przestrzega przed sytuacją, w której łatwiejszym sposobem odszukania potrzebnych informacji staje się użycie Google.

8 września 2006