KFC radzi się mamy
  • 0
  • 1
10.09.2006

KFC radzi się mamy

K. Hein, KFC Cooks Up Moms Panel, „Brandweek”, 22.08.2006

Czy w KFC można zjeść jak u mamy?! Wiele wskazuje na to, że niebawem taka sytuacja będzie możliwa. Restauracja powołała bowiem do życia „KFC Moms Matter! Advisory Board” mającą pomóc w „zdrowym” zarządzaniu marką.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 września 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.09.2006

Śmierć strony internetowej, cz. 1

D. Sweet, The Death of the Web Site, Part 1, "ClickZ Network", 1.09.2006 Niemal wszyscy posiadają obecnie firmowe strony WWW. Lepsze lub gorsze, lśniące kolorami lub oszczędne w formie… Bardzo często jednak przeładowane informacjami, spośród których niełatwo wyłowić te najważniejsze. Uważajmy, by nie uczynić z naszej internetowej strony strychu z niepotrzebnymi starociami. Autor przestrzega przed sytuacją, w której łatwiejszym sposobem odszukania potrzebnych informacji staje się użycie Google.

8 września 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.09.2006

Protest przeciwko (nudzie w) szkole

W jaki sposób zaprezentować kilka marek w jednej wspólnej akcji promocyjnej, zachowując ich tożsamość i cechy? Jak takie multibrandowe podejście połączyć w efektywnej i efektownej kampanii, która nie kosztuje majątku, jest w stanie konkurować z działaniami rynkowych gigantów i wykorzystuje sprawnie PR, nowe media, marketing partyzancki, BTL i wszystko, co najlepsze z palety nowoczesnych narzędzi i technik marketingowych? W sierpniu ruszyła, przygotowywana od maja, niecodzienna akcja promocyjna firmy Corex pod hasłem: „Protest przeciwko (nudzie w) szkole.”