Śmierć strony internetowej, cz. 1
  • 0
  • 1
10.09.2006

Śmierć strony internetowej, cz. 1

D. Sweet, The Death of the Web Site, Part 1, „ClickZ Network”, 1.09.2006

Niemal wszyscy posiadają obecnie firmowe strony WWW. Lepsze lub gorsze, lśniące kolorami lub oszczędne w formie… Bardzo często jednak przeładowane informacjami, spośród których niełatwo wyłowić te najważniejsze. Uważajmy, by nie uczynić z naszej internetowej strony strychu z niepotrzebnymi starociami. Autor przestrzega przed sytuacją, w której łatwiejszym sposobem odszukania potrzebnych informacji staje się użycie Google.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 września 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.09.2006

Protest przeciwko (nudzie w) szkole

W jaki sposób zaprezentować kilka marek w jednej wspólnej akcji promocyjnej, zachowując ich tożsamość i cechy? Jak takie multibrandowe podejście połączyć w efektywnej i efektownej kampanii, która nie kosztuje majątku, jest w stanie konkurować z działaniami rynkowych gigantów i wykorzystuje sprawnie PR, nowe media, marketing partyzancki, BTL i wszystko, co najlepsze z palety nowoczesnych narzędzi i technik marketingowych? W sierpniu ruszyła, przygotowywana od maja, niecodzienna akcja promocyjna firmy Corex pod hasłem: „Protest przeciwko (nudzie w) szkole.”