Marketing e-mailowy – pięć wyzwań na rok 2006 - Marketing przy Kawie
Marketing e-mailowy – pięć wyzwań na rok 2006
  • 0
  • 1
10.09.2006

Marketing e-mailowy – pięć wyzwań na rok 2006

Five Challenges for Email Marketing in 2006, „Opt-in News”

W artykule opisano różne sposoby kreatywnego podejścia do marketingu e-mailowego pozwalające na zwiększenie efektywności tej metody. Mimo że autorzy mówią o nich w kontekście wyzwań na 2006 rok, opisywane działania wydają się użyteczne w dowolnym czasie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54971 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 września 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.09.2006

Śmierć strony internetowej, cz. 1

D. Sweet, The Death of the Web Site, Part 1, "ClickZ Network", 1.09.2006 Niemal wszyscy posiadają obecnie firmowe strony WWW. Lepsze lub gorsze, lśniące kolorami lub oszczędne w formie… Bardzo często jednak przeładowane informacjami, spośród których niełatwo wyłowić te najważniejsze. Uważajmy, by nie uczynić z naszej internetowej strony strychu z niepotrzebnymi starociami. Autor przestrzega przed sytuacją, w której łatwiejszym sposobem odszukania potrzebnych informacji staje się użycie Google.

8 września 2006