„Twitter Trends” – październik 2015: miesiąc wyborów i piłki nożnej
  • 0
  • 3
12.11.2015

„Twitter Trends” – październik 2015: miesiąc wyborów i piłki nożnej

Tętniący echem bieżących wydarzeń Twitter również w październiku stanowił odbicie emocji jego użytkowników, tym razem związanych głównie z piłką nożną oraz wyborami parlamentarnymi. Tweety otrzymywały o ponad 6% więcej dodań do ulubionych w stosunku do tych opublikowanych we wrześniu – wynika z raportu „Twitter Trends” Sotrendera.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51106 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

10 listopada 2015

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.11.2015

Kochają Polskę, boją się Rosji i muzułmanów. Patriotyzm według pokolenia Y (infografika)

Ponad 68 proc. Polaków postrzega siebie jako patriotów – wynika z badania Odysei Public Relations. Najwięcej takich odpowiedzi udzielali przedstawiciele pokolenia Y – patriotami czuje się 79 proc. młodszych milenialsów (19–24 lata) oraz 71 proc. starszych (25–34 lata). Tymczasem wśród najstarszych badanych (powyżej 54 lat) zdeklarowani patrioci stanowią 34,5 proc.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.11.2015

Najbardziej dochodowe kategorie programowe w polskich stacjach TV – analiza Lowe Warsaw

Seriale, filmy fabularne oraz filmy i seriale dokumentalne to 3 najbardziej dochodowe kategorie w polskich stacjach telewizyjnych – wynika z raportu przygotowanego przez dom mediowy Lowe Media. W pierwszej połowie 2015 r. przysporzyły one telewizjom ponad 900 mln zł z reklam. Największą dynamikę wzrostu odnotowano w kategorii reality show, a największy spadek – w telenowelach.