0 2 0 0 0 10.11.2015Badanie Radio Track (sierpień–październik)Instytut Badawczy MillwardBrown na zlecenie Komitetu Badań Radiowych przygotował kolejną edycję badania Radio Track. To najnowsze wyniki słuchalności rozgłośni radiowych w Polsce.
0 1 0 0 0 9.11.2015Kim jest sprzedawca bezpośredni? – badanie IBRiSKonsultant w sprzedaży bezpośredniej to najczęściej pracownik biurowy, handlowiec, nauczyciel, księgowy, student lub uczeń. 91,7 proc. w tej grupie stanowią kobiety, osoby w wieku 30–39 lat (27,7 proc.) oraz 16–24 lata (21,9 proc.), zamieszkujące na wsiach lub w miastach do 250 tys. mieszkańców, mające wykształcenie wyższe (47,1 proc.) lub średnie (43,8 proc.) – wynika z badania IBRiS na zlecenie PSSB.
3 2 0 0 0 9.11.2015Świąteczna odsłona kampanii „Hity od T-Mobile” (wideo)10 listopada ruszy świąteczna odsłona kampanii prowadzonej w ramach platformy komunikacyjnej „Hity od T-Mobile”. Śpiewający Tomasz Kot zdradza, jak ułatwić sobie bożonarodzeniowe przygotowania. Wszystko przy dźwiękach melodii „Driving home for Christmas” i „Let it snow”.
0 1 0 0 0 9.11.2015Co trzeci Polak chciałby spędzać czas wolny inaczej, niż robił to dotychczas (infografika)Polacy oddają się zupełnie innym przyjemnościom, niż rzeczywiście by chcieli. Większość przebadanych przez serwis PrezentMarzen.com w wolnym czasie najczęściej ogląda telewizję lub słucha muzyki. Co trzeci respondent chciałby jednak spędzać czas wolny aktywnie.
0 1 0 0 0 9.11.2015„W rytmie PR-u”, czyli Komu Komunikacja o promocji muzyki18 listopada w Krakowie odbędzie się 21. spotkanie w ramach projektu Komu Komunikacja. Jak mówić i pisać o muzyce? Jak promować wydarzenia muzyczne, płyty i zespoły, aby zwrócić na nie uwagę szerokiej publiczności? To dobry temat w miesiącu, w którym urodziny obchodzi magazyn „Billboard”, rozdawane są American Music Awards oraz MTV Europe Music Awards.
1 1 0 0 0 9.11.2015Nowa platforma komunikacyjna Orange (wideo)7 listopada Orange Polska wystartował z nową platformą komunikacyjną. W kreacjach wystąpią znani aktorzy, m.in. Magdalena Popławska, Olga Bołądź czy Piotr Głowacki.
0 1 0 0 0 9.11.2015Happy Meal z książkąOd 6 listopada do każdego zestawu Happy Meal dołączana jest jedna z czterech książek do wyboru. „Czytajmy z McDonald’s” to program, który ma propagować czytelnictwo i wspólne spędzanie czasu.
0 6 0 0 0 9.11.2015Heineken wykonał selfie z kosmosuW ramach kampanii związanej z nowym filmem o Jamesie Bondzie Heineken opublikował selfie z kosmosu. Zdjęcie zrobiono ponad 200 osobom z całego świata podczas eventu „Spyfie”, który miał miejsce na zaporze Hoovera w okolicach Las Vegas. Polskę reprezentowali m.in. Natalia Siwiec, Karol Paciorek i Marek Hoffmann znany jako AdBuster.
0 1 0 0 0 9.11.2015Izba Gospodarki Elektronicznej prezentuje raport „Trendy w sprzedaży B2B w Polsce 2015”Tradycyjny model sektora B2B w Polsce zmienia się całkowicie. Większość klientów biznesowych składa zamówienia na rzecz firmy w sklepach online, a informacji o produktach poszukuje najczęściej na stronach WWW. To wnioski z raportu „Trendy w sprzedaży B2B w Polsce 2015” Izby Gospodarki Elektronicznej.
0 3 0 0 0 9.11.2015Badanie „Apteki wśród polskich internautów 2015”Apteki internetowe wybierane są przede wszystkim z powodu niskich cen. Ich najważniejszymi klientami są osoby niezamożne, najczęściej matki z większą liczbą dzieci – wynika z badania „Apteki wśród polskich internautów 2015”, przygotowanego przez firmy IRCenter, LeadR, PricePanorama i SpicyMobile.