„YouTube Trends – październik 2015. Dzisiaj znowu będzie „Pomidorowa”
  • 0
  • 2
10.11.2015

„YouTube Trends – październik 2015. Dzisiaj znowu będzie „Pomidorowa”

Jesienna obniżka temperatury skłoniła Polaków do tego, by spędzali więcej czasu przed ekranami. W rezultacie w październiku liczba subskrypcji kanałów YouTube analizowanych przez Sotrendera wzrosła o 2,02 mln. Jest to wynik o 14,1% lepszy niż we wrześniu. Firma opublikowała raport „YouTube Trends”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51106 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

10 listopada 2015

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.11.2015

Kochają Polskę, boją się Rosji i muzułmanów. Patriotyzm według pokolenia Y (infografika)

Ponad 68 proc. Polaków postrzega siebie jako patriotów – wynika z badania Odysei Public Relations. Najwięcej takich odpowiedzi udzielali przedstawiciele pokolenia Y – patriotami czuje się 79 proc. młodszych milenialsów (19–24 lata) oraz 71 proc. starszych (25–34 lata). Tymczasem wśród najstarszych badanych (powyżej 54 lat) zdeklarowani patrioci stanowią 34,5 proc.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.11.2015

Najbardziej dochodowe kategorie programowe w polskich stacjach TV – analiza Lowe Warsaw

Seriale, filmy fabularne oraz filmy i seriale dokumentalne to 3 najbardziej dochodowe kategorie w polskich stacjach telewizyjnych – wynika z raportu przygotowanego przez dom mediowy Lowe Media. W pierwszej połowie 2015 r. przysporzyły one telewizjom ponad 900 mln zł z reklam. Największą dynamikę wzrostu odnotowano w kategorii reality show, a największy spadek – w telenowelach.