„Twarze depresji. Nie oceniam. Akceptuję” – kampania społeczna (wideo) - Marketing przy Kawie
„Twarze depresji. Nie oceniam. Akceptuję” – kampania społeczna (wideo)
  • 1
  • 1
30.09.2015

„Twarze depresji. Nie oceniam. Akceptuję” – kampania społeczna (wideo)

1 października rusza kampania „Twarze depresji. Nie oceniam. Akceptuję”. Jej celem jest zwrócenie uwagi Polaków na problemy osób chorujących na depresję, których w naszym kraju żyje około półtora miliona. W projekt włączyły się znane osoby chorujące na depresję, m.in. Tomasz Jastrun, Piotr Zelt, Andrzej Bober czy Kamil Sipowicz.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55867 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

30 września 2015

29 września 2015