0 3 0 0 0 15.02.2015Tymbark z aplikacją produkującą walentynkowe GIF-yW walentynki Tymbark rozpoczął konkurs Gifmelove. W specjalnej aplikacji internetowej można tworzyć GIF-y z filmów nagrywanych przez użytkowników. W filmach marka zamieszcza napisy spod wirtualnych walentynkowych kapsli.
0 0 0 0 0 13.02.2015Beacony uzupełniają system marketing automationSystem SalesManago wyposażony został w moduł umożliwiający monitorowanie i analizę zachowania klientów w fizycznych punktach sprzedaży. Dane gromadzone są przez zintegrowane z systemem beacony, które niebawem zostaną zamontowane w kilku największych sieciach sprzedażowych w Polsce.
0 1 0 0 0 13.02.2015Kongres eHandlu – spotkanie z liderami branży e-commerce10 marca na Stadionie Narodowym w Warszawie odbędzie się II Kongres eHandlu. Prelegentami będą praktycy, którzy znają trudności, z jakimi borykają się poszczególne działy e-sklepów. Pokażą, jak godzić doskonałą obsługę klienta z jakością produktu, umiejętnym marketingiem, korzystaniem z najnowszych trendów, a do tego realną oceną możliwości na rynku.
0 1 0 0 0 13.02.2015Ukazał się najnowszy raport strategiczny firmy QuestusJak okiełznać chaos danych? Czy istnieje algorytm szczęścia? Co technologia zrobiła z naturą człowieka? Na te pytania starają się odpowiedzieć eksperci w najnowszym raporcie Questus Academy.
0 1 0 0 0 13.02.2015Liberty Ubezpieczenia wybrało dom mediowyObsługą ubezpieczyciela zajmie się Starcom, należący do grupy Starcom MediaVest w Polsce (SMG). W przetargu wzięło udział 5 domów mediowych.
0 2 0 0 0 13.02.2015Fundacja DKMS Polska z kampanią skierowaną do potencjalnych dawców szpikuNa początku lutego wystartowała internetowa kampania dla Fundacji Dawców Komórek Macierzystych Polska. Jej celem jest pozyskiwanie potencjalnych dawców szpiku i komórek macierzystych.
0 1 0 0 0 12.02.2015Rusza siódma edycja konkursu Telemarketer RokuRozpoczął się konkurs na najlepszego telemarketera. Wydarzenie organizuje po raz siódmy Grupa Call Center przy Polskim Stowarzyszeniu Marketingu SMB.
3 3 0 0 0 12.02.2015Polskie Radio z kampanią „Radio cyfrowe nadaje więcej” (wideo)Ruszył kolejny etap kampanii promującej cyfryzację Polskiego Radia. Reklamy prezentują korzyści wynikające z wykorzystywania cyfrowej metody rozpowszechniania sygnału.
1 1 0 0 0 12.02.2015Ashton Kutcher i koza reklamują tablety Lenovo (wideo)Wystartowała kampania reklamowa marki Lenovo. Promowane są w niej tablety Yoga 2 oraz Yoga 2 Pro. Twarzą kampanii wizerunkowej jest aktor Ashton Kutcher.
4 10 0 0 0 12.02.2015Muzycy w kampanii „Live in Levi’s” (wideo)Rozpoczęła się międzynarodowa wiosenna odsłona kampanii „Live in Levi’s”. Tym razem ambasadorami działań zostali muzycy, m.in. Kilo Kish, Haim, The Vaccines czy Kavka Shishido.