KPMG: Rynek reklamy telewizyjnej w Polsce po latach wychodzi na prostą
  • 0
  • 4
30.09.2015

KPMG: Rynek reklamy telewizyjnej w Polsce po latach wychodzi na prostą

Od sześciu lat ogólnoświatowy rynek reklamy systematycznie rośnie. Jeśli utrzyma się dobra koniunktura gospodarcza na świecie i w Polsce, także w naszym kraju rynek reklamowy powinien utrzymać rozpoczęty w 2014 r. trend wzrostowy. Najważniejszym medium pozostaje telewizja: przeznaczana jest na nią ponad połowa wydatków reklamowych nad Wisłą – wynika z raportu firmy doradczej KPMG.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 września 2015