Trilux Polska wybrał LoveBrands Group do obsługi PR i mediów społecznościowych
  • 0
  • 1
8.08.2022

Trilux Polska wybrał LoveBrands Group do obsługi PR i mediów społecznościowych

Agencja LoveBrands Group rozpoczęła współpracę z firmą Trilux, niemieckim producentem opraw i systemów oświetleniowych. Umowa obejmuje prowadzenie biura prasowego projektu, komunikację produktową i korporacyjną, tworzenie contentu reklamowego oraz obsługę mediów społecznościowych.

Trilux obecny jest w 50 krajach, zatrudniając 5000 osób. Obecnie rozpoczął kampanię komunikacyjną na polskim rynku.

Po rynku niemieckim, dla Triluxa przyszedł czas na inne regiony europejskie. Chcemy stać się prawdziwym lovebrandem w polskiej branży oświetleniowej. Zależy nam, aby zaistnieć jako marka innowacyjna – dostawca nie tyko opraw, ale personalizowanych systemów oświetleniowych, stawiających potrzeby człowieka w centrum. Zgodnie z ideą „Simplify your light”, oprócz jakości i rachunku ekonomicznego, ogromną wagę przykładamy również do łatwości planowania, instalacji i eksploatacji naszych rozwiązań.

Bogate doświadczenie poparte wynikami oraz grono specjalistów na pokładzie agencji. Te czynniki sprawiły, że to właśnie LoveBrands wspierać nas będzie w budowaniu rozpoznawalności i silnej marki na polskim rynku – mówi Karolina Polkowska, marketing manager CEE w Trilux Polska.

Obsługą projektu zajmować się będzie zespół komunikacji korporacyjnej i public affairs w składzie Izabela Hoppe i Elżbieta Tymkowska.

  • 1
Trilux Polska wybrał LoveBrands Group

Trilux Polska obsługiwany przez LoveBrands Group

7 sierpnia 2022

5 sierpnia 2022

4 sierpnia 2022