Tomo EMIC – nowość w badaniach marketingowych w Polsce
  • 0
  • 1
9.03.2010

Tomo EMIC – nowość w badaniach marketingowych w Polsce

Agencja Tomo Strategy stworzyła narzędzie do skutecznego prowadzenia badań za pośrednictwem Internetu. Nowa metoda nazwana została Tomo EMIC (Ethno Method, Isnight & Consulting).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 marca 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.03.2010

Jak efektywnie wykorzystać Internet w promowaniu mojej firmy?

25 marca br. odbędzie się w Krakowie konferencja „Firma z plusem”, organizowana przez Someday Interactive. Tematyka spotkań dotyczyć będzie najpopularniejszych narzędzi służących do promocji w Sieci oraz pomiaru rezultatów marketingu w tym medium. Wykłady wprowadzą też uczestników w zagadnienia reklamy w wyszukiwarkach oraz web usability. Udział w konferencji jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji. „Marketing przy Kawie” objął patronatem to wydarzenie.