Tomasz Zubilewicz w kampanii preparatu Sterolea
  • 0
  • 1
25.05.2011

Tomasz Zubilewicz w kampanii preparatu Sterolea

Firma ASA rozpoczęła 23 maja ogólnopolską kampanię reklamową preparatu Sterolea obniżającego poziom cholesterolu. Twarzą kampanii reklamowej jest Tomasz Zubilewicz. Kampania reklamowa potrwa do końca roku, ma na celu szerokie wprowadzenie preparatu na rynek apteczny.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54871 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 maja 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.05.2011

Konkurs fotograficzny na dwudziestolecie ARC Rynek i Opinia

Instytut badawczy ARC Rynek i Opinia z okazji swojego dwudziestolecia organizuje konkurs fotograficzny „Polskich konsumentów portret własny”, którego celem jest pokazanie, kim jest i czym żyje polski konsument. Ideą konkursu jest uchwycenie polskiego konsumenta w jego naturalnym środowisku – podczas rutynowych czynności, realizacji planów oraz marzeń. Zdjęcia mają pokazywać, o czym marzy konsument w Polsce, co jest dla niego ważne i czego się boi. Mają ukazać tożsamość konsumencką Polaków i to, jak zmieniła się ona na przestrzeni lat.

24 maja 2011