Konkurs fotograficzny na dwudziestolecie ARC Rynek i Opinia
  • 0
  • 1
25.05.2011

Konkurs fotograficzny na dwudziestolecie ARC Rynek i Opinia

Instytut badawczy ARC Rynek i Opinia z okazji swojego dwudziestolecia organizuje konkurs fotograficzny „Polskich konsumentów portret własny”, którego celem jest pokazanie, kim jest i czym żyje polski konsument. Ideą konkursu jest uchwycenie polskiego konsumenta w jego naturalnym środowisku – podczas rutynowych czynności, realizacji planów oraz marzeń. Zdjęcia mają pokazywać, o czym marzy konsument w Polsce, co jest dla niego ważne i czego się boi. Mają ukazać tożsamość konsumencką Polaków i to, jak zmieniła się ona na przestrzeni lat.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54841 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

tell

13 lat temu

Uwaga na prawa

Uwaga na Regulamin. Już samo wysłanie zdjęcia przenosi prawa na Organizatora do korzystania zeń w zakresie 'nieograniczonym czasowo na wszelkich polach eksploatacji'. Moim zdaniem to jest tani sposób na materiały fotograficzne zamiast kupowania zdjęć... W innych konkursach tego typu piszą o honorarium za zdjęcia użyte a nie nagrodzone.

24 maja 2011