TNS o materiale TVP: „nie mamy wpływu na to, w jaki sposób klienci wykorzystują wyniki naszych badań”
  • 0
  • 1
11.05.2016

TNS o materiale TVP: „nie mamy wpływu na to, w jaki sposób klienci wykorzystują wyniki naszych badań”

10 maja TVP wyemitowała w „Wiadomościach” materiał podający w wątpliwość jakość pomiaru telemetrycznego firmy Nielsen Audience Measurement. Wyniki oglądalności zestawiono z sondażem przeprowadzonym przez TNS. Na facebookowym fan page’u TNS opublikował oświadczenie w tej sprawie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 maja 2016

10 maja 2016