1 3 0 0 0 27.09.2016Jacek Rozenek na łańcuchu w kampanii serwisu Psy.pl (wideo)1 października odbędzie się X edycja ogólnopolskiej akcji „Zerwijmy łańcuchy”. Organizator, serwis Psy.pl, do współpracy przy tej jubileuszowej odsłonie zaprosił Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami w Polsce. Powstał też specjalny spot z udziałem ambasadora akcji – aktora Jacka Rozenka.
0 1 0 0 0 27.09.20162inCreatives – agencja kształtująca wizerunek na InstagramieRozpoczęła działalność agencja kreatywna 2inCreatives. Zajmuje się kompleksową obsługą profili na Instagramie – od analizy potrzeb i opracowania strategii komunikacji po bieżące tworzenie treści i nawiązywanie relacji z odbiorcami.
0 1 0 0 0 27.09.2016Ströer Digital Media wprowadza stały pomiar wskaźnika advisibilityDom sprzedaży mediów interaktywnych Ströer Digital Media wprowadza pomiar wskaźnika advisibility na wszystkich stronach swojej sieci reklamowej. Firma będzie badała widoczność reklam za pomocą narzędzia dostarczonego przez Meetrics.
1 1 0 0 0 27.09.2016„Obudź w sobie lwa” – multikanałowa kampania marki Lion (wideo)Marka Nestlé Polska rozpoczęła kampanię reklamową batonów Lion. Działania realizowane są m.in. w telewizji oraz Internecie.
1 1 0 0 0 27.09.2016Ferrero wprowadza na rynek Tic Tac The Simpsons (wideo)W sklepach pojawiła się limitowana wersja drażetek Tic Tac. Tym razem producenta zainspirowały postaci z kreskówki „The Simpsons”.
1 1 0 0 0 27.09.2016Audi ze spotem nawiązującym do debaty prezydenckiej w USA (wideo)W nocy z 26 na 27 września odbyła się pierwsza debata pomiędzy Hillary Clinton a Donaldem Trumpem – kandydatami na prezydenta Stanów Zjednoczonych. W przerwie transmisji marka Audi zaprezentowała spot „Duel” („Pojedynek”).
0 10 0 0 0 27.09.2016Miejsce kobiet i mężczyzn w sektorze reklamy w Polsce. Dane SKM SAR i KTR15 września w siedzibie SKM SAR odbyło się spotkanie przedstawicieli działów HR firm zrzeszonych w SAR. Było ono poświęcone miejscu kobiet i mężczyzn w sektorze reklamy w Polsce.
0 1 0 0 0 27.09.2016Maciej Zień projektuje dla Biedronki – komu bardziej opłaci się ta współpraca? [aktualizacja]Od połowy października w Biedronce dostępne będą produkty zaprojektowane przez Macieja Zienia. Komu bardziej opłaci się ta współpraca: marce odcinającej się od wizerunku dyskontu czy projektantowi oskarżanemu o kradzież?
2 1 0 0 0 26.09.2016Jysk rozpoczyna kampanię na osiemnastu europejskich rynkach (wideo)„Ponad 100 tys. klientów przyznało Jysk 4,5 gwiazdki na 5 możliwych” – to hasło przewodnie kampanii Jysk Favourites. Działania prowadzone są w osiemnastu krajach Europy.
3 1 0 0 0 26.09.2016Samsung Electronics Polska prezentuje program edukacyjny „I wiesz jak” (wideo)Firma Samsung Electronics Polska przygotowała program edukacyjny „I wiesz jak”. W krótkich filmach para bohaterów w zabawny sposób tłumaczy funkcjonowanie rozwiązań technologicznych wykorzystanych w telewizorach SUHD Smart TV oraz sprzęcie audio marki.