1 1 0 0 0 4.05.2016Kampania „Delikatność w sercu” z okazji 115-lecia marki Milka (wideo)Pierwsza tabliczka czekolady Milka zawinięta w opakowanie w fioletowym kolorze została wyprodukowana w 1901 r. w Lörrach w Niemczech. Z okazji 115. rocznicy tego wydarzenia przygotowano kampanię „Delikatność w sercu”.
1 4 0 0 1 29.04.2016Netia kontynuuje kampanię „Weź nie hejtuj” (wideo)Ruszyła kolejna odsłona akcji Netii „Weź nie hejtuj”. Ma ona przeciwdziałać agresji słownej w Internecie. W Sieci ukazał się film, w którym osoby z pierwszych stron gazet opowiadają o sytuacjach, w których musiały zmierzyć się z mową nienawiści.
1 1 0 0 0 29.04.2016Kampania „No-spa. Znajdź spokój brzucha” kierowana do kobiet (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa „No-spa. Znajdź spokój brzucha”. Działania kierowane są do kobiet powyżej 24. roku życia.
0 1 0 0 0 29.04.2016Marketing wysokooktanowy – krakowskie spotkanie „Make Me Moto”Jak wykorzystać sport motorowy do komunikacji marki? Jakie są trendy w branży? To tematy „Make Me Moto”, czyli spotkania marketingowców, które odbędzie się 21 maja w Krakowie. Wydarzenie organizowane jest w ramach targów motoryzacyjnych „Moto Show”.
2 1 0 0 0 29.04.2016YouTube wprowadza reklamy, których nie pominiemy (wideo)26 kwietnia YouTube ogłosił wprowadzenie nowego formatu reklam – bumper ads. Są to 6-sekundowe filmy, których użytkownicy nie mogą pominąć.
0 1 0 0 0 29.04.2016Łukasz Kruszewski wydaje „Marketing nieruchomości. Home branding praktycznie”Ukazała się książka „Marketing nieruchomości. Home branding praktycznie” Łukasza Kruszewskiego. Adresowana jest do praktyków oraz osób, które potrzebują zachęty do rozpoczęcia swojej drogi w home brandingu.
1 2 0 0 0 29.04.2016Małgorzata Kożuchowska w kolejnej kampanii Avivy (wideo)4 maja rozpocznie się kolejna kampania reklamowa Avivy z udziałem Małgorzaty Kożuchowskiej. Aktorka współpracuje z marką od marca 2015 r.
0 1 0 0 0 29.04.2016Konsument 2016 – jaki jest? Seminarium PTBRiO2 czerwca w Warszawie odbędzie się seminarium „K16”. Będzie to prezentacja wyników projektu, który bada zachodzące na naszych oczach przemiany oraz diagnozuje, w jakim kierunku ewoluują wzorce konsumpcji. Efektem ma być mapa odzwierciedlająca aktualny obraz polskiego konsumenta.
2 1 0 0 0 29.04.2016Jude Law w kampanii Lexusa RX (wideo, audio)Wystartowała kampania reklamowa limitowanej wersji Lexusa RX. Spot telewizyjny jest adaptacją europejskiej kampanii, której twarzą został Jude Law.
0 1 0 0 0 29.04.2016Robert Stępowski: „Komunikacja marketingowa 2030. Technologiczna rewolucja i mentalna ewolucja”Mobile marketing, Big Data, model programmatic, Internet Rzeczy czy rozszerzona rzeczywistość – które z tych narzędzi będą najbardziej rozwojowe za 5, 10 czy 15 lat? Czy tradycyjne media odejdą do lamusa? O tym m.in. przeczytać można w książce Roberta Stępowskiego „Komunikacja marketingowa 2030. Technologiczna rewolucja i mentalna ewolucja”.