Tic Tac, minionki i VML Poland spotkali się na festiwalu Cannes Lions
  • 0
  • 6
24.06.2015

Tic Tac, minionki i VML Poland spotkali się na festiwalu Cannes Lions

Podczas Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions 2015 przedstawiciele marki Tic Tac zaprezentowali szczegóły kampanii „Making mountains out of Minions”. Ukazano mechanizmy, dzięki którym połączono drażetki z animowanymi postaciami minionków.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 czerwca 2015

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.06.2015

W 2017 r. Internet stanie się największym medium na 1/3 globalnego rynku reklamowego (infografika)

Do 2017 r. Internet będzie największym medium reklamowym na 12 głównych rynkach, których łączne wydatki reklamowe stanowią 28% globalnych wydatków na reklamę – prognozuje ZenithOptimedia. Globalnie Internet pozostanie drugim po telewizji medium, choć różnica między ich udziałami w globalnych wydatkach reklamowych zmniejszy się z 11 p.p. w tym roku do 4 p.p. za dwa lata.