Telewizja Polska rozpoczęła współpracę komercyjną z YouTube
  • 0
  • 1
12.10.2010

Telewizja Polska rozpoczęła współpracę komercyjną z YouTube

TVP jako pierwszy polski nadawca telewizyjny podpisała ramową umowę o współpracy komercyjnej z YouTube. Poza udostępnianiem materiałów TVP, zawarta umowa określa także zasady zamieszczania reklam przy treściach wideo w kanale Telewizji Polskiej youtube.com/tvp.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 października 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.10.2010

NetSprint wprowadza uniwersalny algorytm monitorujący Facebooka

Po kilkumiesięcznych testach firma NetSprint wprowadza uniwersalny algorytm, który pozwala wykrywać i monitorować  najbardziej wartościowe polskie grupy oraz strony (fanpages, likepages) na Facebooku. Oznacza to, że korzystając z NewsPoint Social Media, klienci otrzymują w ramach jednej aplikacji monitoring wszystkich najważniejszych treści tworzonych przez użytkowników w języku polskim. Wcześniej NetSprint jako pierwsza firma w Polsce wprowadził monitoring niemal całej polskojęzycznej treści serwisu mikroblogowego Twitter.