0 1 0 0 0 29.10.2010Brasil w dalszym ciagu dla TUI PolandObsługę reklamową biura podróży TUI Poland nadal prowadzić będzie agencja Brasil. Zajmuje się ona obsługą full service, głównie w zakresie komunikacji reklamowej związanej z czterema liniami produktowymi, które TUI Poland wprowadza na sezon Lato 2011.
0 1 0 0 0 29.10.2010Castrol współpracuje z TVP przy projekcie „Droga do Euro”Firma Castrol, oficjalny sponsor UEFA Euro 2012, podpisała z Telewizją Polską umowę o współpracy przy projekcie „Droga do Euro”. Dzięki temu Castrol będzie obecny na antenie przy okazji wszystkich towarzyskich meczów reprezentacji Polski aż do czerwca 2012 r.
0 2 0 0 0 29.10.2010Nowa kampania reklamowa marki Express InterCity„Podróże Pierwsza Klasa” – pod takim hasłem 2 listopada rozpoczyna się nowa ogólnopolska kampania Express InterCity. Przekaz komunikatów koncentruje się na komforcie podróżowania. Kreację przygotowała agencja Mather Communications, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Maxus.
0 1 0 0 0 29.10.2010Michał Żebrowski ambasadorem marki EneaEnea SA, jedna z największych firm energetycznych w Polsce, rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię budowania „świadomości energetycznej” Polaków, pod hasłem „Enea. W kontakcie z naturą”. Ambasadorem marki Enea został Michał Żebrowski, który będzie brał udział w działaniach promocyjnych spółki przez najbliższe co najmniej dwa lata.
0 1 0 0 0 29.10.2010Urodzinowa kampania Bonarka City CenterZ początkiem listopada zaczyna się urodzinowa kampania Bonarka City Center w Krakowie. Prowadzone działania obejmą nośniki outdoor, w tym siatki wielkoformatowe, spoty w radio oraz reklamę w Internecie.
0 1 0 0 0 29.10.2010Druga edycja Search Marketing Week już w listopadzieSerwis SprawnyMarketing.pl oraz firma doradcza MaxROY.com po raz drugi zapraszają na intensywny cykl szkoleniowy z zakresu marketingu internetowego. Tegoroczna edycja Search Marketing Week rozpoczyna się 22 listopada w Warszawie.
1 1 0 0 0 29.10.2010Kampania wadowickich kremówek papieskich (wideo)3 listopada rozpoczyna się kampania reklamowa produktu Wadowickie Kremówki Papieskie marki Gellwe. Kampanii będzie towarzyszyło uruchomienie nowego serwisu gellwe.pl.
0 1 0 0 0 29.10.2010Kolejna odsłona czeskiej legendy już na FacebookuCo ma wspólnego imprezowy zabijač z popivkowym mordulcem? Co sprawiło, że cesky Drevny Kocur nabawił się guza? I wreszcie – co ukoiło jego zszargane nerwy? Odpowiedź na te tajemnicze pytania pojawi się w kolejnym, przedostatnim już odcinku czeskiej legendy, która zachęca do spróbowania piwa Budweiser.
0 1 0 0 0 28.10.2010Hypermedia Isobar przechodzi globalny rebrandingAgencje wchodzące w skład sieci Isobar (Aegis Media) przechodzą globalny rebranding, który ma służyć ujednoliceniu struktury i utworzeniu jednorodnej sieci. Hypermedia od 28 października zmienia nazwę na Hypermedia Isobar. Rebranding ma ułatwić sieciową obsługę klientów, a także starty w sieciowych przetargach.
0 1 0 0 0 28.10.2010„A Ty… co robisz?” – konkurs marki Converse22 października rozpoczął się konkurs internetowy pod hasłem „Converse – A Ty… co robisz?”. Przygotował go dom mediowy PRO Media House na zlecenie AmerSport Sp. z o.o., wyłącznego dystrybutora produktów marki Converse na polskim rynku.