Hand Made odświeża wizerunek serków Bakuś (wideo)
  • 1
  • 1
12.10.2010

Hand Made odświeża wizerunek serków Bakuś (wideo)

Agencja Hand Made odświeżyła strategię komunikacji marki Bakuś (Bakoma). Jej efektem jest nowa kampania telewizyjna, rozpoczęta 11 października.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 października 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.10.2010

NetSprint wprowadza uniwersalny algorytm monitorujący Facebooka

Po kilkumiesięcznych testach firma NetSprint wprowadza uniwersalny algorytm, który pozwala wykrywać i monitorować  najbardziej wartościowe polskie grupy oraz strony (fanpages, likepages) na Facebooku. Oznacza to, że korzystając z NewsPoint Social Media, klienci otrzymują w ramach jednej aplikacji monitoring wszystkich najważniejszych treści tworzonych przez użytkowników w języku polskim. Wcześniej NetSprint jako pierwsza firma w Polsce wprowadził monitoring niemal całej polskojęzycznej treści serwisu mikroblogowego Twitter.