TBWA przygotowała kampanię czekoladowej marki Dove
  • 0
  • 1
28.11.2008

TBWA przygotowała kampanię czekoladowej marki Dove

Agencja TBWA przygotowała kampanię wprowadzającą na polski rynek czekoladową markę Dove. Producentem czekoladek Dove jest firma Mars Polska.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 listopada 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.11.2008

Pomimo kryzysu konsumenci wybierają marki, które angażują się w pomoc potrzebującym

Drugie ogólnoświatowe badanie postaw konsumentów wykonane przez instytut Strategy One, wchodzący w skład Edelman potwierdziło przywiązanie konsumentów do marek i firm, które realizują działania prospołeczne. 42% badanych uznało, że przy wyborze produktów tej samej jakości i w jednakowej cenie, społeczne zaangażowanie jest istotniejsze niż design, innowacja czy lojalność wobec marki.