Blogowa promocja premiery w Teatrze Konsekwentnym
  • 0
  • 1
28.11.2008

Blogowa promocja premiery w Teatrze Konsekwentnym

Teatr Konsekwentny rozpoczął promocję swojego najnowszego przedstawienia w niekonwencjonalny sposób. Bohaterowie sztuki „Kochankowie z sąsiedztwa”, której premiera już 7 grudnia,  prowadzą bloga.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 listopada 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.11.2008

Pomimo kryzysu konsumenci wybierają marki, które angażują się w pomoc potrzebującym

Drugie ogólnoświatowe badanie postaw konsumentów wykonane przez instytut Strategy One, wchodzący w skład Edelman potwierdziło przywiązanie konsumentów do marek i firm, które realizują działania prospołeczne. 42% badanych uznało, że przy wyborze produktów tej samej jakości i w jednakowej cenie, społeczne zaangażowanie jest istotniejsze niż design, innowacja czy lojalność wobec marki.