Xbox360 i Momentum Worldwide na Targach Poznań Games Arena 2008
  • 0
  • 1
28.11.2008

Xbox360 i Momentum Worldwide na Targach Poznań Games Arena 2008

Agencja Momentum Worldwide zakończyła promocję konsoli Microsoft na tegorocznych Targach Poznań Games Arena w Poznaniu. Na imprezę, której głównym sponsorem był Xbox360 przybyło ponad 25 000 fanów konsoli. Mogli oni sprawdzić najnowsze dzieła stajni z Redmond w obrębie 540-metrowego stoiska, w którym Momentum przygotowało ok. 60 stanowisk do gier.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54841 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 listopada 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.11.2008

Pomimo kryzysu konsumenci wybierają marki, które angażują się w pomoc potrzebującym

Drugie ogólnoświatowe badanie postaw konsumentów wykonane przez instytut Strategy One, wchodzący w skład Edelman potwierdziło przywiązanie konsumentów do marek i firm, które realizują działania prospołeczne. 42% badanych uznało, że przy wyborze produktów tej samej jakości i w jednakowej cenie, społeczne zaangażowanie jest istotniejsze niż design, innowacja czy lojalność wobec marki.

27 listopada 2008