Talk-show w TVP1 głównym punktem kampanii Lidla z Dorotą Wellman i Karolem Okrasą (wideo) - Marketing przy Kawie
Talk-show w TVP1 głównym punktem kampanii Lidla z Dorotą Wellman i Karolem Okrasą (wideo)
  • 1
  • 1
2.09.2015

Talk-show w TVP1 głównym punktem kampanii Lidla z Dorotą Wellman i Karolem Okrasą (wideo)

Lidl Polska rozpoczyna nową odsłonę kampanii marketingowej. Wraz z gospodarzami – Dorotą Wellman i Karolem Okrasą – zaproponuje format w konwencji talk-show „Dorota, Karol i goście”, emitowany w TVP1. Bohaterowie kampanii będą gotować i rozmawiać z zaproszonymi gośćmi.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55502 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

w

9 lat temu

hm

Dziwnie Lidl dobiera swoje "twarze". Jak dla mnie są one ciut za zimne, nieco antypatyczne, kucharze mimo swojej wiedzy - jacyś tacy sztywni, mało kuchenni, mało domowi - bardziej sterylni :/ A już pani Wellman to przeginka, widziałam ją w akcji w kuchni w którymś programie, odpychająca wręcz. A że z wyglądu za nią nie przepadam (jakiś stylista mógłby się tym zająć wreszcie...) do jedzenia mnie wręcz zniechęca. Szkoda, bo Lidla dość lubiłam, ale jeśli ma mnie witać ta twarz na wejściu, widniejąc na ulotkach i plakatach... yyyhh....

1 września 2015