Piłkarze i Robert Kubica w kampanii wizerunkowej Grupy Lotos (wideo) - Marketing przy Kawie
Piłkarze i Robert Kubica w kampanii wizerunkowej Grupy Lotos (wideo)
  • 2
  • 1
1.09.2015

Piłkarze i Robert Kubica w kampanii wizerunkowej Grupy Lotos (wideo)

1 września wystartowała kampania wizerunkowa Grupy Lotos z udziałem piłkarskiej reprezentacji Polski oraz Roberta Kubicy. To nowa odsłona działań mających pokazać, w jaki sposób marka wspiera ludzi w ich drodze, integruje we wspólnym przeżywaniu sportowych emocji i zaspokaja potrzeby.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55733 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

1 września 2015