0 2 0 0 0 10.04.2015Poznań mówi: „Szacun dla zawodowców” i promuje szkolnictwo zawodowePoznań chce włączyć się do ogólnopolskiej debaty na temat potrzeb rynku pracy. 8 kwietnia miasto rozpoczęło kampanię, w której zachęca gimnazjalistów do wyboru szkoły zawodowej.
0 1 0 0 0 10.04.2015Mobilna rewolucja w regionie CEE – „DigitalScope 2014”Internet jest najintensywniej wykorzystywanym medium. Smartfony przegoniły pod względem zasięgu (69%) komputery przenośne (63%). Na znaczeniu tracą też tradycyjne PC (obecnie są wykorzystywane przez 45% internautów) – takie są wnioski z raportu „DigitalScope 2014” koordynowanego przez IAB Polska.
1 1 0 0 0 10.04.2015Juliette Binoche zachęca do otwarcia konta w Credit Agricole (wideo)Nowa kampania telewizyjna Credit Agricole ruszyła w kwietniu. Informuje o promocji, w której bank nagradza klientów pieniężnymi bonusami za otwarcie konta z przelewem wynagrodzenia, opłacanie rachunków czy płacenie kartą debetową i korzystanie z usługi CAsaver. W reklamach po raz kolejny wystąpiła Juliette Binoche.
0 1 0 0 0 10.04.2015Monitoring reklam w wydaniach tabletowych magazynów – marzec 2015 r. (infografika)W marcu przebadano 20 najpopularniejszych wydań tabletowych magazynów, czyli 36 numerów i 356 reklam. Miniony miesiąc nie różnił się znacząco od lutego pod względem liczby reklam autopromocyjnych. Nadal stanowią one 1/3 wszystkich zamieszczonych kreacji – wynika z analizy sieci Adrino.
1 1 0 0 0 10.04.2015Bronisław Komorowski w kawalerce Łukasza Jakóbiaka (wideo)W kanale YouTube programu „20m2”, którego autorem jest Łukasz Jakóbiak, pojawiła się zapowiedź kolejnego odcinka. Tym razem w kawalerce vlogera gościł prezydent Bronisław Komorowski.
1 1 0 0 0 10.04.2015Pieniądze gonią właścicieli w kampanii Banku BPH (wideo)Trwa kampania konta osobistego o nazwie Lubię to! Konto z oferty BPH. W ramach promocji klienci przez rok mogą otrzymywać zwrot wydatków na zakupy opłacone kartą. „Twoje pieniądze tak Cię lubią, że kiedy je wydajesz, wracają” – to główne hasło działań.
0 1 0 0 0 10.04.2015Rośnie rola analityki internetowej w Polsce – raport firmy WebtrekkPolska staje się krajem coraz lepiej wyedukowanym i świadomym pod względem roli, jaką pełni analityka internetowa w organizacji – wynika z raportu firmy Webtrekk. Publikacja prezentuje ewolucję digital analytics w Polsce na przestrzeni ostatnich trzech lat oraz prognozy trendów.
0 1 0 0 0 10.04.2015Płatny YouTube bez reklam jeszcze w 2015 r.?YouTube zamierza wprowadzić wolny od reklam serwis w modelu subskrypcyjnym. Miałby się on pojawić jeszcze w czerwcu 2015 r.
0 1 0 0 0 10.04.2015Ikea ogłasza otwarty przegląd agencji PR [aktualizacja]Ikea rozpoczyna przetarg na wybór agencji PR, która będzie partnerem wewnętrznych i zewnętrznych działań komunikacji korporacyjnej, produktowej oraz public affairs w Polsce. Oprócz standardowej procedury przetargowej wprowadza także otwarty przegląd agencji, do którego zaprasza wszystkie firmy PR zainteresowane współpracą.
0 1 0 0 0 9.04.2015Doświadczenie zakupowe jako emocjonalne logo firmy – podsumowanie konferencji DCEPołączenie praktycznej wiedzy o doświadczeniach zakupowych, designie i merchandisingu, a także garść zaskakujących informacji marketingowych. Wszystko to przygotowano dla uczestników drugiej konferencji Designing Customer Experience, która odbyła się 31 marca w Poznaniu.