0 5 0 27.02.2012Polscy europosłowie w Sieci: raportBałagan, przeoczenie? Czy którykolwiek poseł pozwoliłby, aby media przypisały go do partii, do której nie należy lub wysyłał swoich wyborców do centrum tatuaży zamiast do Centrum Informacji Obywatelskiej? Polskim posłom zdarzają się takie wpadki – wynika z badań Instytutu Spraw Publicznych.
0 1 0 27.02.2012Służba Celna zadba o spójny wizerunekSłużba Celna rozpoczyna wdrażanie koncepcji budowania spójnego wizerunku. Koncepcję opracowała agencja Charyzma Doradcy Komunikacji Biznesowej, a część dotyczącą obecności celników w Internecie – agencja Digital Wonderland.
0 1 0 27.02.2012Kawa Prima odkrywa historieW marcu marka Prima zaprosi swoich konsumentów do udziału w konkursach z serii „Historie przy kawie”. Najpiękniejsze historie przedstawione zostaną w kampanii prowadzonej przez markę we współpracy z telewizją Polsat. Najlepsze opowieści zaprezentuje jednocześnie radiowa Jedynka.
0 1 0 27.02.2012Wystartowała kampania „Z Sodexo wszystko układa się w całość”Wielkanocna kampania reklamowa kategorii Motywacja Pracowników firmy Sodexo Motivation Solutions podkreśla pozycję Sodexo jako eksperta oraz strategicznego doradcy oferującego klientom pełną gamę produktów służących budowaniu lojalności i zaangażowania pracowników. Akcja obejmie direct mailingi, działania w prasie codziennej, mediach branżowych oraz w Internecie.
0 2 2 27.02.2012Amerykańska „Generacja C”: raportReprezentanci grupy nazwanej Generacją C w znacznie większym stopniu niż osoby z innych grup wiekowych wykorzystują w komunikacji nowoczesne urządzenia. Badanie przeprowadzone przez firmę Nielsen objęło młode pokolenie Amerykanów – osoby pomiędzy 18. a 34. rokiem życia.
1 1 0 27.02.2012Alior zachęca: „Płać rachunki bez opłat” (wideo)W spocie występują ubrane w charakterystyczne meloniki postacie, które w obrazowy sposób zachęcają klientów do płacenia rachunków bez dodatkowych opłat – w oddziałach banku Alior. Kampania rozpoczęła się 26 lutego i potrwa do 30 kwietnia.
1 1 0 25.02.2012Szczekająca piłka w obronie zwierząt zabijanych przed Euro 2012 (wideo)Aby zwrócić uwagę na problem bezpańskich psów zabijanych na Ukrainie przed Euro 2012, autorzy niemieckiej kampanii społecznej postanowili stworzyć… szczekającą piłkę.
0 1 2 25.02.2012Procter & Gamble zaoszczędzi na marketingu w najbliższych latach 10 mld dolarówPrezes Procter & Gamble, globalnego giganta FMCG, Bob McDonald ogłosił, że w ciągu najbliższych pięciu lat koncern zaoszczędzi 10 mld dolarów za sprawą zastosowania tańszych, internetowych kanałów dotarcia do klienta, wspólnej promocji marek oraz zwolnień pracowników.
1 1 0 25.02.2012Partyzancki teatr uliczny, czyli flash mob Intela (wideo)Improwizowany uliczny pokaz obrazów z wykorzystaniem nowego modelu lekkich laptopów – to pomysł Intela na partyzancką kampanię produktu w Stanach Zjednoczonych.
0 1 0 24.02.2012Udany rok dla targówRok 2011 był udany dla branży targowej. Potwierdzają to wstępne wyniki rynku targów monitorowanego przez Polską Izbę Przemysłu Targowego.