Marcin Dorociński jako „Człowiek, który widział nową Insignię” (wideo) - Marketing przy Kawie
Marcin Dorociński jako „Człowiek, który widział nową Insignię” (wideo)
  • 2
  • 1
13.04.2017

Marcin Dorociński jako „Człowiek, który widział nową Insignię” (wideo)

W kwietniu ruszyła kampania „Człowiek, który widział nową Insignię”. W tytułową rolę wcielił się Marcin Dorociński.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55399 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

12 kwietnia 2017