Światowy debiut MEC Velocity – narzędzia do analizowania scenariuszy zachowań konsumenckich
  • 0
  • 1
29.06.2015

Światowy debiut MEC Velocity – narzędzia do analizowania scenariuszy zachowań konsumenckich

MEC wdraża Velocity – technikę modelowania, pozwalającą na tworzenie symulacji ścieżek zakupowych i przewidywanie, jak zachowa się konsument wobec danej marki w zależności od wpływu różnych czynników rynkowych. Narzędzie stworzył polski dział Analytics & Insight we współpracy z londyńskim biurem MEC, a sieć ogłosiła jego debiut w Cannes.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 czerwca 2015