0 1 0 0 1 26.11.2014WOMMA: Marketing szeptany przynosi rocznie 6 bln dol. zysków ze sprzedaży (infografika)Marketing szeptany – zarówno off-, jak i online – stoi za 6 bln dol. konsumenckich wydatków każdego roku. Word of Mouth Marketing Association (WOMMA) opublikowało raport „Return on Word of Mouth”.
0 1 0 0 1 26.11.2014Drzewa zamiast nośników OOH – Grenoble usunie reklamy zewnętrzne [aktualizacja]Grenoble ma stać się pierwszym dużym europejskim miastem, które ograniczy reklamy outdoorowe. Francuska miejscowość leżąca u podnóża Alp w ich miejsce posadzi drzewa.
1 1 0 0 0 26.11.2014Co można zrobić dla kaczek? (wideo)Animals Australia – organizacja zajmująca się obroną praw zwierząt – zamieściła na Facebooku film „People Being Awesome”. Materiał ukazuje niekiedy heroiczne wysiłki podejmowane w celu ratowania kaczek, które znalazły się w tarapatach. Wyświetlono go już ponad 88 mln razy.
0 8 0 0 0 25.11.2014Maciej Orłoś, Katarzyna Bujakiewicz i Filip Chajzer „#przypominająsobie, jak to jest być dzieckiem” w akcji SOS Wiosek DziecięcychSOS Wioski Dziecięce rozpoczęły akcję „#Przypomnijsobie, jak to jest być dzieckiem”. Zabawa polega na odtwarzaniu zdjęć z dzieciństwa. Celem tych działań jest zebranie funduszy dla opuszczonych i osieroconych dzieci. Do akcji przyłączyli się m.in. Paulina Chylewska, Maciej Orłoś, Katarzyna Bujakiewicz czy Zygmunt Chajzer z synem Filipem.
0 1 0 0 0 25.11.2014Papajastudio otwiera oddział w LondynieW listopadzie agencja brandingowa Papajastudio otworzyła oddział w Londynie. To następna po Krakowie i Warszawie lokalizacja firmy.
0 4 0 0 0 25.11.2014Polacy w mediach społecznościowych narzekają na zdrowie – badanie IMMWraz z nadejściem jesienno-zimowego szczytu zachorowań media społecznościowe zapełniają się skargami na dolegliwości związane z grypą i przeziębieniami – wynika z badań IMM. Na przełomie października i listopada w social media pojawiło się blisko 14 tys. wpisów, w których Polacy informowali o złym samopoczuciu związanym z sezonowymi chorobami.
0 1 0 0 0 25.11.2014VI konferencja „Marketing w społeczeństwie informacyjnym – Market Info 2014”4 grudnia w Gdańsku rozpocznie się dwudniowa konferencja naukowa „Marketing w społeczeństwie informacyjnym – Market Info 2014”. Będzie stanowić okazję do wymiany myśli na temat współczesnych wyzwań marketingu w społeczeństwie informacyjnym oraz doświadczeń w obszarze prowadzonych badań, a także zintegrowania środowisk naukowych.
0 1 0 0 0 25.11.2014SOKiK potwierdził decyzję UOKiK – Vision Express ma zapłacić karę w wysokości 360 tys. złSklepom internetowym nie wolno zastrzegać, że odstąpienie od umowy jest możliwe tylko wtedy, gdy zwracany towar jest nieużywany oraz w oryginalnym i nienaruszonym stanie. Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów podtrzymał decyzję prezesa UOKiK w sprawie Vision Express. Firma ma zapłacić 360 tys. zł kary.
0 3 0 0 0 25.11.2014Czy najbliższe święta będą mobilne? Październikowy „E-commerce track”W październiku po raz pierwszy pozytywnie zmieniły się wartości wszystkich wskaźników kondycji m-commerce badanych w projekcie „E-commerce track” przez IRCenter i SW Research. O 8% więcej osób zaczęło zarazem szukać informacji o produktach, jak i kupować je przez telefony i tablety (obecnie tacy konsumenci stanowią 24%).
4 1 0 0 0 25.11.2014„Kupuj teraz, spłacaj wiosną” – Agata Meble z kolejną kampanią reklamową (wideo)W salonach Agata Meble ruszyła promocja, która umożliwia zakupy na nieoprocentowane raty z odroczonym terminem spłaty. W związku z tym 24 listopada rozpoczęła się kampania reklamowa „Kupujesz, co chcesz, a spłacasz dopiero od wiosny”.