Streetcom wspiera akcję „Fajnie być tatą” - Marketing przy Kawie
Streetcom wspiera akcję „Fajnie być tatą”
  • 0
  • 1
7.09.2009

Streetcom wspiera akcję „Fajnie być tatą”

Agencja marketingu rekomendacji Streetcom objęła patronat nad kampanią „Fajnie być tatą”.
Celem akcji, zainicjowanej przez portal misjatata.pl, jest stworzenie ruchu na rzecz aktywnego i odpowiedzialnego ojcostwa.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54896 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Ewa

15 lat temu

wreszcie jakas aktywizacja ojców!

Wszyscy moi znajomi mają dzieci, ale de facto mają je głównie kobiety, ojcowie słabo się angażują. Podeślę im linka do www.misjatata.pl aby poczytali. Super, że informują na portalu także o warsztatach, przyjaciółki mąż już się zapisał aby zwiększyć swe kompetencje!

7 września 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
7.09.2009

Radomianie oceniają swoje miasto w "Szafie"

Mieszkańcy Radomia mogą osobiście zgłaszać pomysły i uwagi odnośnie idei i sposobu promocji swojego miasta. Urząd Miejski w Radomiu przygotował dla nich specjalną szafę, w której można nagrać komentarze. Niecodzienny mebel, drewniana szafa dwudrzwiowa z zamontowanym systemem nagraniowym, od dziś przez kilka dni będzie stać przez Urzędem Miejskim na ulicy Żeromskiego. Akcja jest częścią trwających prac nad zbudowaniem Strategii Marki Miasta Radomia.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
7.09.2009

OMG Metrics wprowadza narzędzie ekonometryczne AdEffect

Dział Badań Omnicom Media Group, zakończył realizację dużego projektu ekonometrycznego, którego celem było ustalenie uniwersalnych determinant – czynników decydujących o skuteczności kampanii reklamowej. W ramach projektu testowano wpływ ponad 20 czynników potencjalnie warunkujących wynik świadomościowy kampanii telewizyjnych, m.in. wielkość i długość kampanii, dobór stacji telewizyjnych, aktywność konkurencji, mix mediów czy różnorodne aspekty kreacji spotu reklamowego.