Ivo Nikić, Go For Change i WWF łączą się w sprawie segregacji odpadów - Marketing przy Kawie
Ivo Nikić, Go For Change i WWF łączą się w sprawie segregacji odpadów
  • 0
  • 1
7.09.2009

Ivo Nikić, Go For Change i WWF łączą się w sprawie segregacji odpadów

Ivo Nikić, międzynarodowa organizacja WWF i grupa Go For Change organizując zaskakujący performance na ulicach warszawy, zachęcają do segregacji odpadów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54940 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 września 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.09.2009

OMG Metrics wprowadza narzędzie ekonometryczne AdEffect

Dział Badań Omnicom Media Group, zakończył realizację dużego projektu ekonometrycznego, którego celem było ustalenie uniwersalnych determinant – czynników decydujących o skuteczności kampanii reklamowej. W ramach projektu testowano wpływ ponad 20 czynników potencjalnie warunkujących wynik świadomościowy kampanii telewizyjnych, m.in. wielkość i długość kampanii, dobór stacji telewizyjnych, aktywność konkurencji, mix mediów czy różnorodne aspekty kreacji spotu reklamowego.